  • Data: 2004-05-09 11:35:40
    Temat: Re: Zatrzymywanie pojazdow.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    niebacznie popelnil news:v1Smc.40946$O9.31561@news.chello.at:

    > Daltego ja proponuję nieustannie aby wszystkie służby mundurowe
    > do jednego worka:
    > POLICJA - wydział ochrony transportu (dawniej SOK, Straż ochrony
    > lotniska) POLICJA - wydział miejski (d. straż miejska)
    > POLICJA - wydział celny (d. celnik)
    > POLICJA - wydział graniczny (d. SG)
    > POLICJA - wydział kryminalny
    > POLICJA - wydział ruchu drogowego (drogówka + dotychczasowa
    > Inspekcja Tr.Dr) POLICJA - departament ochrony mienia (tu
    > wsadziłbym dotychczasowe firmy ochroniarskie)
    Oprócz ostatniego (a dlaczego mam płacić na to podatki?)
    popieram w całej rpozciągłości i na płaszczyznach porozumienia
    szerokich z głębią poparcia.

    Już gdy powstawały "policje" celne i skarbowa się zastanawiałem
    a na jaką cholerę nam takie rozmywanie odpowiedzialności i uprawnień.
    Hamerykańskich filmów o szeryfach się za dużo naoglądali
    czy za mało wojennych o zamieszaniu pomiędzy służbami wywiadowczymi
    wrażego okupanta?

    --
    pozdro
    poreba