  • Data: 2003-09-05 10:10:40
    Temat: Re: Zatrzymanie ?wiadka na 48 godzin przed rozprawą.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak rzecze:
    > Zrozum wreszcie clowieku, ze nie zalezy to od cieebie czy chcesz, czy nie
    > chcesz. Albo jestes, albo nie i to jest FAKT.

    Kurna!
    A Ty zrozum, że mówimy o byciu świadkiem na rozprawie, a nie o FAKCIE.
    I w normalnych krajach już dawno zrozumieli, że jak ktoś NIE CHCE być
    świadkiem to NIE MOŻNA go na niego wzywać bo
    1. jest obywatelem a nie niewolnikiem.
    2. Jeśli jest niewolnikiem to będzie kłamała albo "nie pamiętał", "patrzyłem w
    inną stronę" itd. itp.

    > Wybacz, niejestes dla mnie autorytetem, chcetnie poslucham,
    > co maja naprawde znajacy obce kraje ludzie do powiedzenia,
    > w tej sprawie mozliwosci nie wzywania przez sad.

    To po kiego mnie pytasz?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info