  • Data: 2003-09-05 08:46:48
    Temat: Re: Zatrzymanie ?wiadka na 48 godzin przed rozprawą.
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bj7qo1$idn$1@news.onet.pl...
    > Ben rzecze:
    >
    > Nie chodzi o użyteczność tylko chodzi o WOLĘ. Jak ktoś NIE CHCE być
    świadkiem

    Zrozum wreszcie clowieku, ze nie zalezy to od cieebie czy chcesz, czy nie
    chcesz.
    Albo jestes, albo nie i to jest FAKT.

    Ja np nie chce miec 168 lecz 175 cm zwzrostu. I nie zmienia to FAKTU, ze mam
    168.

    Wybacz, niejestes dla mnie autorytetem, chcetnie poslucham,
    co maja naprawde znajacy obce kraje ludzie do powiedzenia,
    w tej sprawie mozliwosci nie wzywania przez sad.

    Boguslaw