  • Data: 2003-09-05 14:49:15
    Temat: Zatrzymanie ?wiadka na 48 godzin przed rozprawą.
    Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: d...@p...onet.pl@213.199.201.190
    > [mailto:d...@p...onet.pl@213.199.201.190] On Behalf Of Arek
    > Posted At: Thursday, September 04, 2003 10:23 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Zatrzymanie ?wiadka na 48 godzin przed rozprawą.
    > Subject: Re: Zatrzymanie ?wiadka na 48 godzin przed rozprawą.

    > ustawodawstwa, o którym
    >
    > Holandia, Hiszpania, Kraje anglosaskie.

    Pytanie bylo o przyklady ustawodawstwa. Łudzę sie jeszcze, ze
    dostrzegasz roznice.

    [...]
    > A od kiedy to sędziowie przesłuchują?
    > To policjant/prokurator prowadzący sprawę przesłuchuje i
    > potem wie jakich świadków może przedstawić w sądzie, a
    > których nie może bo nie chcą zeznawać.

    > Jakie moje lenistwo!? Gościu miał SWOJE plany na ten dzień i
    > najwyraźniej w tych planach nie było tracenia czasu na sąd.
    > Proste? Proste. Ale jak widzę są ciągle ludzie, którzy
    > uważają się za niewolników - i co gorsza innych takoż ! - i
    > wydaje im się, że plany człowieka, który żadnego przestępstwa
    > nie popełnił są gówno warte bo jakiś sędzia ma kaprys
    > zobaczyć go na sali w roli świadka! Gore!

    Widze po raz kolejny, ze cala twoja pseudo-wiedza sprowadza sie do
    "chciejstwa pospolitego".
    Na poczatku piszesz, ze to "policjant/prokurator prowadzący sprawę
    przesłuchuje", zas kilka linijek pozniej, ze to "sedzia ma kaprys".
    W zwiazku z tym powstaje pytanie: czy ty w ogole wiesz o czym piszesz?

    > Na nieszczęście raczej bo nigdy nie wyjdziemy z tego szamba
    > zniewolenia w jakim żyją Polacy we własnym kraju :((

    [...]

    > Cóż :( Znowu mi tylko pozostaje wyrazić żal, że ciągle na
    > tym świecie żyją
    > ludzie, którzy mają się za niewolników i tak też traktują innych :(

    Mnie tez jest przykro, ze usilujesz traktowac prawo wybitnie
    instrumentalnie.
    Doskonale znam powody, dla ktorych usilujesz glosic tego typu poglady i
    dlaczego bylo ci bardzo nie na reke bycie swiadkiem w sprawie pewnych
    magazynow wojskowych.
    Uwazam jednak, ze to nie jest wystarczajacy powod do takich twierdzen.

    A.