  • Data: 2002-05-21 14:26:37
    Temat: Re: Zatrzymanie prawa jazdy
    Od: "Wojtek " <p...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek <l...@m...icpnet.pl> napisał(a):

    > Nie bądz leniem!!!!
    >
    > Art. 135.
    >
    > 1. Policjant:
    >
    > snip...

    > Wystarczy w wyszukiwarce(np.onet) wpisac "kodeksdrogowy". No ale może
    > zatrzymają Ci prawo jazdy na dłużej to się pouczysz.
    >
    > Leszek

    NIe jestem leniem.
    Pytam się na jakiej podstawie sąd, nie orzkając o winie a tylko w celu
    zabezpieczenia wykonania EWENTUALNIE orzeczonego środka karnego, przetrzymuje
    moje prawo jazdy.
    Do czasu prawomocnego wyroku jestem niewinny.
    To że policja, twierdząc że jestem w stanie po spożyciu alkoholu, zatrzymała
    prawo jazdy nie podlega dyskusji.
    Chodzi o to, że sądząc się ( co trwa 6 m-cy) jestem pozbawiony prawka, tj.
    faktycznie ukarany. Mało tego. Jeżeli zapadnie wyrok skazujący a ja się
    odwołam to nadal jestem bez prawka (mimo że upłynęło już zasądzonych 6 m-cy).
    i to jest skandal.