  • 1. Data: 2004-02-24 07:40:22
    Temat: Zaswiadczenie o niekaralnosci a sprawa z przed 10 lat
    Od: "A" <m...@g...pl>

    Witam!

    Mam szanse na zaangazowanie sie w prace kuratora spolecznego.
    Poza wszystkimi formalnosciami wymyagane jest rowniez zaswiadczenie o
    niekaralnosci.

    Pomijajac wszelkie okolicznosci, majac lat 16 pobilem w szkole kolege.
    Sprawa automatycznie trafila do sadu ze wzgledu na moja niletnosc. Wyrok
    zapadl gdy mialem juz lat 17.

    "Nieletni dopuscil sie czynu karalnego przewidzianego w art. 158 par1 kk."
    "Sad postanowil: 1) Udzielic nieletniemu upomnienia 2)kostzami obciazyc
    skarb panstwa.

    To byl moj pierwszy i ostatni wybryk.

    Teraz mam lat 27.

    Czy w zwiazku z powyzszym otrzymam czyste zaswiadczenie o niekaralnosci ?
    Czy tez bledy mlodosci beda sie ciagnely za mna przez reszte doroslego
    zycia?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-24 13:16:41
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Po 5 latach od momentu zakończenia odbywania kary chyba wywalają z rejestru
    skazanych.Ale pewności nie mam, na pewno 10 lat to już czysta karta.

  • 3. Data: 2004-02-24 14:29:42
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał:

    > Po 5 latach od momentu zakończenia odbywania kary chyba wywalają z
    > rejestru skazanych.Ale pewności nie mam, na pewno 10 lat to już
    > czysta karta.

    ZTCW, to okres zatarcia zalezy od sprawy i na 100% nie jest to tak
    "poprostu 5lat"

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-02-24 19:16:54
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Muszą być opłacone koszty sprawy + grzywne + odszkodowanie dla
    poszkodowanego (jeśli zasądzone w procesie karnym).

  • 5. Data: 2004-02-24 19:31:51
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał:

    > Muszą być opłacone koszty sprawy + grzywne + odszkodowanie dla
    > poszkodowanego (jeśli zasądzone w procesie karnym).

    hmm... a czego to sie dotyczy, przepraszam?
    zero cycatu - niewiadomo do czego pijesz...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448