  • 1. Data: 2004-02-24 07:42:09
    Temat: Abonament TV
    Od: " rugewit" <r...@g...pl>

    Witam serdecznie,
    pytanie do zorientownych.
    Czy mając w domu zestaw satelitarny FTA ( tzn. bez TVP 1 i TVP 2), muszę
    placić abonament?

  • 2. Data: 2004-02-24 08:03:42
    Temat: Re: Abonament TV
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    tak... placisz abonament nie za ogladanie ale za odbiornik telewizyjny

  • 3. Data: 2004-02-24 08:56:46
    Od: " rugewit" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jednym słowem kolejny podatek od luksusu jakim jest telewizor!!!
    A czy w nowym projekcie ustawy to się w jakiś sposób zmienia?

  • 4. Data: 2004-02-24 08:57:26
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    .
    > tak... placisz abonament nie za ogladanie ale za odbiornik telewizyjny

    Czy ten zapis wynika z ustawy?
    Czy naprawde nie mozna go zaskarzyc?

    Czy ja moge narzucic, by TVP placila mi
    za kazdy posiadny komputer? (jestem programista
    i byc moze moj program moze ktos uzywac)

    WOJSAL

  • 5. Data: 2004-02-24 13:00:39
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik WOJSAL napisał:

    > Czy ten zapis wynika z ustawy?
    > Czy naprawde nie mozna go zaskarzyc?
    >
    > Czy ja moge narzucic, by TVP placila mi
    > za kazdy posiadny komputer? (jestem programista
    > i byc moze moj program moze ktos uzywac)

    Cicho!!! Bo jak sie jakis urzad w koncu pokapuje to trzeba bedzie i za
    komputer placic...:-)

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

    "i hurt myself today to see if i still feel
    i focus on the pain the only thing that's real"

  • 6. Data: 2004-02-25 02:52:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rugewit wrote:

    > Jednym słowem kolejny podatek od luksusu jakim jest telewizor!!!

    No i kolejny pozbawiony złudzeń ;)

    A poważniej: dokładnie, to jest bandycki haracz od posiadania luskusu w
    postaci urządzenia gotowego do natychmiastowego odbierania programu
    telewizyjnego.

    (p)osłowie nie mieli nawet tyle odwagi, żeby to nazwać po imieniu.

    I nie licz na zmiany na lepsze - módl się raczej, żeby nie wprowadzili dla
    osób prywatnych opłaty za każdy odbiornik RTV (jak dla firm).

  • 7. Data: 2004-02-25 21:38:57
    Od: "Andrzej" <p...@w...pl>

    podobnie, tylko w innej formie

    czy jeśli jest w komputerz karta telewizyjna to jest to już telewizor ? czy
    komputer ? muszę płacić podatek ?

    Andrzej

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2004-02-25 22:12:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy jeśli jest w komputerz karta telewizyjna to jest to już telewizor ?
    czy
    > komputer ? muszę płacić podatek ?

    To jest nadal komputer. Ale staje się urządzeniem umożliwiającym odbiór
    telewizji, a od takich urządzeń płaci się abonament.

  • 9. Data: 2004-02-26 15:05:18
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Andrzej" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy
    >
    > To jest nadal komputer. Ale staje się urządzeniem umożliwiającym odbiór
    > telewizji, a od takich urządzeń płaci się abonament.

    IMHO Jak śpiewał ŚP. Czesław Niemen - Dziwny jest ten świat ...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...