  • 1. Data: 2004-02-24 04:38:33
    Temat: PKP ?
    Od: "Dupa" <d...@w...pl>

    Jakas godzine temu wrocilem pociagiem z Wawy z kumplem. No coz na alkohol
    zbraklo kasy wiec kupilismy... Ale za to kolega jechal bez biletu...
    Kontroler wypelnil druczek na 100 zl z hakiem, no ale nie wiem czy on tez
    byl pijany bo zapomnial powiedziec koledze podpisac sie ! Czy to teraz nie
    wazne ? ;)) W sumie bez sensu... Bo napisal bym ze ktos mi jest dluzny 7.000
    zl i ma oddac... Niby tak wychodzi. :)) Czy jezeli maja jego dane to juz po
    zawodach ? Czy pesel jest wazny jak narazie dla nich bez podpisu ?

  • 2. Data: 2004-02-24 06:49:30
    Temat: Re: PKP ?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@w...pl news:c1ekhs$ln9$1@opal.futuro.pl

> [...]
    > ze ktos mi jest dluzny 7.000 zl i ma oddac... Niby tak wychodzi. :))
    > Czy jezeli maja jego dane to juz po zawodach ? Czy pesel jest wazny

    Yo ziomal,
    zarbales zasiadowi banke z portfela, co nie, i on mnie tego, co nie, nie
    widzial. I teraz nie ma, co nie, tych no... dowodow na mnie. Czy moze mi
    cos zrobic czy go olac? Yo!

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-02-24 06:50:27
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    > ze ktos mi jest dluzny 7.000 zl i ma oddac... Niby tak wychodzi. :))
    > Czy jezeli maja jego dane to juz po zawodach ? Czy pesel jest wazny

    zarbalem sasiadowi banke z portfela, co nie, i on mnie tego, co nie, nie
    widzial. I teraz nie ma, co nie, tych no... do.. ob.. obwodow na mnie
    zadnych.

  • 4. Data: 2004-02-24 06:59:37
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 24 Feb 2004 05:38:33 +0100, na pl.soc.prawo, Dupa napisał(a):

> [...]
    > zl i ma oddac... Niby tak wychodzi. :)) Czy jezeli maja jego dane to juz po
    > zawodach ? Czy pesel jest wazny jak narazie dla nich bez podpisu ?

    Napisz jak wytrzeźwiejesz.
    --
    Mieczysław
    -

  • 5. Data: 2004-02-24 16:40:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Kontroler wypelnil druczek na 100 zl z hakiem, no ale nie wiem czy on tez
    > byl pijany bo zapomnial powiedziec koledze podpisac sie ! Czy to teraz nie
    > wazne ? ;))

    W jednym masz racje. Dupa....
    A kolega złodziej dostanie pisemko pocztą

    pdr
    Olo