  • 1. Data: 2004-02-24 07:13:19
    Temat: Zwrot kosztow za okulary
    Od: "vernon" <v...@p...onet.pl>

    Na jakiej podstawie i czy wogole moge sie ubiegac o zwrot kosztow, od firmy
    w ktorej pracuje, poniesionych na zakup okularow?

  • 2. Data: 2004-02-24 12:57:19
    Temat: Re: Zwrot kosztow za okulary
    Od: "beny76" <b...@o...pl>

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 1 grudnia 1998 r.
    w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w
    monitory ekranowe.

    Dz. U. nr 148 z roku 1998 poz. 973

    § 8. 1. Pracodawca jest obowiązany zapewnić pracownikom zatrudnionym na
    stanowiskach z monitorami ekranowymi profilaktyczną opiekę zdrowotną, w
    zakresie i na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

    2. Pracodawca jest obowiązany zapewnić pracownikom okulary korygujące wzrok,
    zgodne z zaleceniem lekarza, jeżeli wyniki badań okulistycznych
    przeprowadzonych w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej, o której mowa w
    ust. 1, wykażą potrzebę ich stosowania podczas pracy przy obsłudze monitora
    ekranowego.

  • 3. Data: 2004-02-24 17:46:44
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Użytkownik "beny76" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    r.
    > w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w

    Co tlumaczac na jezyk ludzki musi wygladac tak, ze musisz pracowac przy
    komputerze rzeczywiscie, a na recepcie od okulisty musi byc napisane
    przynajmniej "zalecane" (najlepiej obowiazkowe). Z taka recepta rbisz szkla,
    a sama recepte razem z FV za szkla (nie dotyczy ramek) dajesz firmie i
    zwracaja ci wartoc figurujaca na FV. Nie wiem tylko dlaczego kolacze mis ie
    po glowie cos, ze max moze to byc 200zl....
    Przerabialem to dwa miesiace temu.

    Pozdrawiam
    Michal Zurawski

  • 4. Data: 2004-02-25 05:00:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> niebacznie popelnil

    > Z taka recepta rbisz szkla, a sama recepte
    A na co firmie recepta, zaświadczenie lekarskie stwierdzające
    konieczność pracy w szkłach korekcyjnych nie wystarczy?

    > FV za szkla (nie dotyczy ramek) dajesz firmie
    A same szkła to już okulary?!
    Okulary są w tym przypadku środkiem ochrony osobistej
    (i własnością pracodawcy) - jak kaski, rękawice ochronne, itp.,
    muszą być kompletne.

    > wartoc figurujaca na FV. Nie wiem tylko dlaczego
    > kolacze mis ie po glowie cos, ze max moze to byc 200zl....
    W niektórych przypadkach to cena jednego szkiełka, lub jej część :(

    --
    pozdro
    poreba