eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZastrzezenie komorniczne w ksiedze wieczystej a podpisanie aktu notarialnego › Re: Zastrzezenie komorniczne w ksiedze wieczystej a podpisanie aktu notarialnego
  • Data: 2015-05-26 09:43:55
    Temat: Re: Zastrzezenie komorniczne w ksiedze wieczystej a podpisanie aktu notarialnego
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO jest jak Ci powiedzieli - jak ustąpią paznokieć, to urwie całą
    > rękę. Więc w tym znaczeniu 'nie mogą', bo byłaby to niegospodarność
    > na szkodę całej reszty wspólnoty.
    > A Twoje pieniądze "przejadł" (żeby nie szukać innych określeń) developer
    > :(

    Z tego co wiem, podobna sytuacja była z mieszkaniem, i wspólnota ustąpiła po
    ostrej wymianie pism. Zakładając ze faktycznie tak było, czy ten fakt może
    mi pomoc "zmuszeniu" wspólnoty do zlecania komornikowi zdjęcia zastrzeżenia
    w celu podpisania aktu z syndykiem developera. Chyba wszyscy członkowie
    wspólnoty na na równych prawach. Nie wiem od czego zacząć pertraktacje z
    wspólnotą.

    Buniek