  • 201. Data: 2024-01-06 21:32:38
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-06 o 21:01, PD pisze:

    > Jakich przywilejów żądają kolorowi?

    Chcą być uznawani za lepszych od niekolorowych bo setki lat zachód ich
    wykorzystywał i mieli gorzej.

    Podaj przykład tępienia kolorowych.

    Taki bardziej drastyczny niż to co od życia "dostają" rudzi, zezowaci,
    jąkający się...

  • 202. Data: 2024-01-06 21:41:06
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 06.01.2024 o 21:32, _Master_ pisze:

    > Chcą być uznawani za lepszych od niekolorowych bo setki lat zachód ich
    > wykorzystywał i mieli gorzej.

    Podaj przykład.

    > Podaj przykład tępienia kolorowych.

    Nic takiego nie twierdziłem, zatem zwalniam się z podawania przykładu.

    > Taki bardziej drastyczny niż to co od życia "dostają" rudzi, zezowaci,
    > jąkający się...

    Poproś Kviata, coś wymyśli.

    PD

  • 203. Data: 2024-01-06 21:52:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-06 o 21:41, PD pisze:

    > Podaj przykład.

    Pierwszy z brzegu.
    Nazwanie kogoś czarnym jest obelgą i rani uczucia a nazwanie kogoś
    białym jest stwierdzeniem FAKTU

  • 204. Data: 2024-01-06 21:58:05
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 06.01.2024 o 21:52, _Master_ pisze:

    > Pierwszy z brzegu.
    > Nazwanie kogoś czarnym jest obelgą i rani uczucia a nazwanie kogoś
    > białym jest stwierdzeniem FAKTU

    Jesteś pewien, że to przykład na żądanie przywilejów przez kolorowych?
    Nie widzę w tym przykładzie, kto i czego żąda.

    PD

  • 205. Data: 2024-01-06 22:20:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-06 o 21:58, PD pisze:

    > Jesteś pewien, że to przykład na żądanie przywilejów przez kolorowych?
    > Nie widzę w tym przykładzie, kto i czego żąda.

    Kolorowi żądali i wywalczyli sobie narrację że biali powinni czuć się
    winni. Nawet w krajach które nie mają żadnego związku z uciskiem i
    wyzyskiwaniem innych ludzi.

  • 206. Data: 2024-01-06 22:47:40
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 06.01.2024 o 22:20, _Master_ pisze:

    > Kolorowi żądali i wywalczyli sobie narrację że biali powinni czuć się
    > winni. Nawet w krajach które nie mają żadnego związku z uciskiem i
    > wyzyskiwaniem innych ludzi.

    Którzy konkretnie kolorowi, i kiedy żądali, dokładnie tego o czym
    piszesz, czyli ze biali powinni czuć się winni. Nazwisko i data -
    łatwiej będzie mi znaleźć.

    PD

  • 207. Data: 2024-01-07 19:01:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-06 o 22:47, PD pisze:
    > Którzy konkretnie kolorowi, i kiedy żądali, dokładnie tego o czym
    > piszesz, czyli ze biali powinni czuć się winni. Nazwisko i data -
    > łatwiej będzie mi znaleźć.

    Nie rżnij głupa. Ile masz lat?

  • 208. Data: 2024-01-07 22:19:03
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 07.01.2024 o 19:01, _Master_ pisze:

    > Nie rżnij głupa. Ile masz lat?

    Zacytuję twoją odpowiedź do Kviata.
    "Powielasz publicznie narrację że ktoś "tępi" tęczowych czy kolorowych.
    Podaj takie przykłady TĘPIENIA."

    A zatem żądasz przykładów tępienia.

    dalej cyutję:
    "Brak zgody na żądania przywilejów nie jest dyskryminacją ani tępieniem
    Tak działa TFUUUdemokracja
    Uświadom to sobie."

    Pytany o przykłady na żądanie przywilejów przez kolorowych - nie
    potrafisz ich podać.

    Jakie tu ma znaczenie ile mam lat i kogo rżnę?

    PD

  • 209. Data: 2024-01-07 22:38:32
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    pptULKo7cPpaQVE65dQtQjt6UsUqyVqG57nf6Aicw9Ckumsb5heb
    KTbW9rg2LVd1l

    > Tu masz wyjaśnienie. Powala to co z mediami zrobiły pisiory.

    cyt.
    podejmuje decyzje - co, z tego co czytam, jest dość karkołomnym wyjaśnieniem, które
    prawdopodobnie jest nielegalne.

    Ano.

    Wystarczy zajrzeć do ustawy o PAP i widać na 100% nielegalne decyzje.

    Peło równie dobrze przy delegalizacji urzędu prezydenta może powołać się na kodeks
    pracy:) To to będzie tak samo legalne jak zdjęcie prezesa PAP:)

    Co zaś się tyczy KRRiT tu rację ma peło.

  • 210. Data: 2024-01-07 22:44:59
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    pptULKo7cPpaQVE65dQtQjt6UsUqyVqG57nf6Aicw9Ckumsb5heb
    KTbW9rg2LVd1l

    Co do okopressów, tu masz problem i rozwiązanie problemu:
    cyt.
    Meloni: Lewica, mając 18 proc. poparcie, wyrażała 70 proc. opinii. My przywracamy
    równowagę.
    +
    od 3 min 40 s
    https://www.wiocha.pl/1573453,Kolonko-przejrzal-na-o