  • 201. Data: 2010-09-07 23:47:57
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 23:37, Maddy pisze:
    > W dniu 07-09-2010 16:38, animka pisze:

    > Straszyli Cie chyba tym Leninem w dzieciństwie, ze przyjdzie i zabierze
    > jak nie zjesz kaszki. Inaczej trudno wytłumaczyć tą fobię.

    Wystarczy, ze musiałam czasami patrzeć na kilkanaście bodajże tomów
    "dzieł" Lenina oprawionych w czerwony materiał, a na nim złote napisy.
    Stało to na honorowym miejscu w pokoju gościnnym jednego z dyrektorów-
    męża (drugiego) mojej siostry.
    Długo nie pożył, bo stary był, a ona młoda jeszcze. Ale cóż każdy jest
    kowalem swojego życia.

    > A tak swoja drogą - nie uczyłaś się historii rewolucji rosyjskich (było
    > ich więcej niż jedna) z lenistwa czy ze strachu, że Cię zakazi leninizmem?

    Nie.

    > Ale nie martw się, w Polsce na szczęście komunistę rzadko można spotkać.
    > Za to masz szanse że pochowają Cię obok faceta, który po pijaku wybił
    > zęby żonie i zakatował swojego 3-letniego pasierba.
    > Ale za to na pewno był katolikiem!

    Może Ciebie i zwalasz na mnie swoje obawy. Ja mam miejsce w grobie
    swojego ojca.
    Reszta mnie nie obchodzi, ale mam nadzieję, że to ja pierwsza niż moja
    matka umrę.
    Chcę umrzeć pierwsza.

    --
    animka

  • 202. Data: 2010-09-08 01:01:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i619h5$m66$2@node1.news.atman.pl animka
    <a...@t...nie.ja.wp.pl> pisze:

    > Chciałabyś żyć 90, 100 lat i więcej? Bo ja nie.
    Żaden problem, łatwo możesz temu zapobiec.
    Choćby jutro.
    Ku zadowoleniu otoczenia.

    --
    Jotte

  • 203. Data: 2010-09-08 05:00:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał

    > Chyba sobie teraz jaja robisz ... Tym bardziej, że przez pół wątku
    > tłuczone jest, że WŁAŚNIE dokłada się i pan i pani i całe
    > społeczeństwo, niezależnie od wyznania czy jego braku.

    Jaaasne... Całe społeczeństwo składa się na datek z okazji ślubu czy
    pogrzebu.

  • 204. Data: 2010-09-08 05:03:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Nie ma ściemy, po prostu sprawa ma dwie strony.
    > Ksiądz ma obowiązki względem parafianina
    > a parafianin względem księdza i parafii.

    > ...niż niewierzący odczepi się od kasy katolickiego księdza
    > do której się nie dokłada.

    Ty jesteś KSIĄDZ.
    Teraz wszyscy księdzowie mają internet i nawet Bohemota słuchają.

    ===
    Ty jestes KRETYNKA.
    Teraz kretynowie też mają internet. Tylko nie wiem czego słuchają,
    chyba tajemniczych głosów wydobywających się z wnętrza głowy.

  • 205. Data: 2010-09-08 05:21:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał

    > no mnie nie pytaj, to nie ja warcze na ksiezy a potem domagam sie od
    > nich
    > "godnego pochowku" :P

    :))

  • 206. Data: 2010-09-08 05:33:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > I sami je sobie zorganizowali, nie?
    >
    > Swoją drogą komunizm nie oznacza ateizmu (i vice versa, co w co
    > ciaśniejszy główkach się niestety nie mieści).
    > Słyszałaś o teologii wyzwolenia?

    Jesteśmy w Polsce, nie w Ameryce. U nas ateizm był z komunizmem w
    zestawie obowiązkowym.

    Animce chodziło nie o pogrzeb komunalny (w sensie rytuału) a o
    pochówek na cmentarzu komunalnym (miejsce). Ceremonię, jak twierdzi,
    może sobie odprawić sama.

    > Pogrzeb nie jest dla trupa a dla rodziny, a kościelny jest często
    > "żeby ludzie nie gadali", nawet jak zmarły przed śmiercią dał w TV
    > ogłoszenie, że jest ateistą do ostatniej helisy DNA.

    Akurat w takim przypadku ksiądz miałby prawo (a chyba nawet obowiązek)
    odmówić udziału.

    > ps. Dlaczego wesele ma każdy takie, na jakie go stać,

    Zwykle znacznie lepsze ;)

    > zasiłek rodzinny ma śmiesznie niskie kryteria dochodowe, becikowe to
    > 1 tys zł, ale już pogrzeb musi być dotowany każdemu, także temu kogo
    > stać na grobowiec na Powązkach i 6 tys to dla niego na waciki?

    Racja.

  • 207. Data: 2010-09-08 06:43:45
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

> [...]
    > Za to masz szanse że pochowają Cię obok faceta, który po pijaku wybił
    > zęby żonie i zakatował swojego 3-letniego pasierba.

    Piękne! :)

    K.

  • 208. Data: 2010-09-08 06:47:36
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał

    > Jaaasne... Całe społeczeństwo składa się na datek z okazji ślubu czy
    > pogrzebu.

    Spójrz na to w szerszej perspektywie a na pewno zrozumiesz, co mam na
    myśli.

    K.

  • 209. Data: 2010-09-08 06:54:01
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-07 20:26, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:4c862a89$0$22813$65785112@news.neostrada.pl Maddy

    > Paznokcie nie rosną po śmierci. Ani włosy.

    Proponuję trochę pokory w głoszeniu twierdzeń wynikających z nieuctwa.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 210. Data: 2010-09-08 08:14:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuję trochę pokory w głoszeniu twierdzeń wynikających z nieuctwa.

    Medycyna sądowa nie jest przedmiotem obowiązkowym w szkole podstawowej,
    więc nie wykluczone, że nie wiedziała o tym, że faktycznie włosy i
    paznokcie nadal rosną akurat.