eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-04 23:26:38
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-04 23:49, animka wrote:
    [...]
    > Ostatnio gdzieś czytałam, że to co ksiądz weźmie za odprawienie pogrzebu
    > to idzie do jego kieszeni, to jest jego biznes.

    Tego nie trzeba "wyczytac" - tego mozna sie dowiedziec wprost w kazdej
    parafii. I tak jest z kazda msza odprawiana "w intencji...".
    A co sie dalej dzieje z tymi pieniedzmi - to juz zalezy od konkretnego
    czlowieka (bo "xionc tez czlowiek") - jeden przepije, drugi wyda na
    panienki, trzeci kupi sobie nowa bryke, ... Na szczescie zdecydowana
    wiekszosc z nich przeznacza spora czesc swoich dochodow na potrzeby parafii.

    Pozdro

    Maseł