eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-05 08:51:21
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Teraz trzeba z biednych emerytów zedrzeć, czyli iść po trupach.
    >Ostatnio gdzieś czytałam, że to co ksiądz weźmie za odprawienie pogrzebu to
    >idzie do jego kieszeni, to jest jego biznes.

    Dziwnym trafem jak w gminie sa przetargi na pochowanie samotnej, zmarlej
    osoby to zakladom pogrzebowytm oplaca sie to zrobic za 1,5 tys zl. Wiec jak
    od "normalnego" czlowieka biora ponad 6 tys to pomimo tego, ze pogrzeb jest
    zazwyczaj bardziej wystawny to sadze, ze zysk siega i tak okolo 2-3 tysiecy.
    Malo?

    Dysiek