  • Data: 2003-09-23 12:21:34
    Temat: Re: Zasiłek chorobowy w ciąży w ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Sep 2003, Andrzej R. wrote:
    [...]
    >+ 3) I na zakończenie : przeraża mnie treść ostatnich wypowiedzi lokalnych
    >+ rzeczników prasowych ZUS, których poziom (prawny) nie sięga nawet
    [...]

    Jest tak, bo mało kto "walczy o swoje".
    Mając perspektywę walczenia przez dwa lata w sądzie, całkiem
    sporo stron (zarówno pracodawców jak i pracowników) "odpuszcza"
    urzędom.
    Jakieś pół roku temu podobna sprawa była na .podatki - i pomimo
    że pracodawczyni byłaby ew. skłonna powalczyć z ZUSem, zrezygnowała
    jej pracownica ! Byle dali jej spokój - zrezygnowała z walki
    o świadczenia...

    pozdrowienia, Gotfryd