  • 1. Data: 2005-01-25 11:46:20
    Temat: Zasada kolegialności - prośba
    Od: "chreo" <c...@g...pl>

    (Od razu z góry przepraszam za taki temat ale jestem żółtodziobem i to mój
    pierwszy temat na grupie dyskusyjnej)

    Mam do napisania 2-3 strony na temat ZASADA KOLEGIALNOŚCI.
    Odnosi się to do Zasad organizacji i działania administracji publicznej.

    Tylko, że ja nie mam żadnych materiałów i nie za bardzo wiem gdzie ich
    szukać.
    Jeśli ktoś z was studiuje prawo, administrację to może macie jakieś e-booki,
    skrypty czy coś takiego.

    Nie proszę was o gotowca...chyba że ktoś posiada :-)
    W każdym razie - jeśli coś posiadacie to będę wdzięczny za podesłanie na
    maila: c...@o...pl

    I proszę - ochrzańcie mnie jeśli to nie jest miejsce na załatwianie takich
    próśb.

  • 2. Data: 2005-01-26 21:07:20
    Temat: Re: Zasada kolegialności - prośba
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    chreo wrote:

> [...]
    > Odnosi się to do Zasad organizacji i działania administracji publicznej.
    >
    > Tylko, że ja nie mam żadnych materiałów i nie za bardzo wiem gdzie ich

    W bibliotece?

    > Nie proszę was o gotowca...chyba że ktoś posiada :-)

    oj nieładnie

    > I proszę - ochrzańcie mnie jeśli to nie jest miejsce na załatwianie takich
    > próśb.

    ależ to jest jak najbardziej odpowiednie miejsce. Zawze chętnie
    przypominam o istnieniu bibliotek.

    pozdr.

    m.