  • 1. Data: 2005-01-25 11:46:36
    Temat: Prawo budowlane
    Od: "Krzys" <k...@o...pl>

    Mam pytanie gdzie mozna znalesc ustawe dotyczaca nowego rozporzadzenia do
    prawa
    budowlanego. Chodzi mi o to, ze sasiad stawia w granicy budynek i nie pytal
    o zgode
    wlasciciela. Na posesji graniczacej ze stawianym budynkiem znajduje sie poki
    co ogrod,
    ale plany sa aby w przyszlosci postawic tam rowniez jakis budynek.
    Jakimi ograniczeniami obwarowana jest budowa stawiana w granicy: np co do
    wysokosci,
    okien ect. Czy obecnie w Polsce mozna stawiac co sie chce i jak sie chce.
    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Krzys