  • Data: 2023-03-28 13:28:28
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2023 o 11:35, Shrek pisze:
    > Tyle żeby zidentyfikować właściwego. A ile minut twoim zdaniem powinno
    > trwać identyfikowanie, żeby można było powiedzieć "a chuj tam" i wysłac
    > papiery z wnioskiem o ukaranie pierwszego lepszego co się nazwisko zgadza?

    Dobre. Ile razy powinno się ustalić tożsamość danej osoby, by uznać, ze
    są właściwe? Ja Cie zapewniam, ze gdyby ktokolwiek po drodze powziął
    wątpliwość w tym zakresie, to by coś starał się zrobić. Podejrzewam, że
    napastnika po wytrzeźwieniu dostarczono przed oblicze prokuratora. ten
    postawił zarzut i wywalił podejrzanego uznając, ze środki zapobiegawcze
    są zbędne. Od tego czasu aż do tego wyroku nakazowego nikt nie uważał za
    konieczne kontaktowania się z oszołomem. >
    > I twoim zdaniem "pierwszy się pomylił a reszcie nie przyszło do głowy że
    > mógł to zrobić niedbale" to jest "Na całe szczęście zadziałała procedura"?

    Dzieci podobno tez lubią kilka razy oglądać kreskówki.

    > Przecież poszedł. Jak się dowiedział - no przecież chyba nie oczekujesz,
    > że ludzie będą rutynowo chodzić na policję dowiedzieć się czy czegoś nie
    > spierolili i przypadkiem im sprawy w sądzie nie założyli?

    Wyjątkowo się z Tobą zgadzam. Jestem w stanie to pojąć. Sytuacja
    przykra, ale z kolei też trudno, by co tydzień Policja jeździła do
    każdego podejrzanego i pytała, czy nadal się czuje podejrzany, bo może
    mu przeszło i chce być pokrzywdzonym.

    > Tu się zgadzamy. Pytanie czemu policjanci okazali się ułomni. Przypadek,
    > problem systemowy, negatywna selekcja, służba uszkadza psychikę?

    MOim zdaniem brak profesjonalizmu przez tych ustalających tożsamość.
    Potem nikomu nie przyszło do głowy, by nad tym się zastanawiać.

    > Można - twierdzisz, że aspirant kulson nie istnieje? Przecież występował
    > na konferencji i uśmiechał się jak małpa w cyrku. Potem jakaś akcja
    > rekrutacyjna była "wstąp do drużyny kulsona":P Miej pretensje do
    > komendantów że z was kulsonów zrobili.

    Ze mnie nie. Może z tego aspiranta, bo nie śledziłem i skoro było jak
    piszesz, to tak. nie wiem ilu ich tam było, bo piszesz o nich w liczbie
    mnogiej. Ale nadal nei wiem, co to ma do omawianej przez nas kwestii.

    > O kufa - to już kościół kulsoni założyli i teraz to będzie obraza uczuć
    > religinych?

    Napisałem Ci, co by musiało nastąpić. Zapytaj tych kulsonów, w których
    wierzysz. Podobno wiara wystarcza do zbawienia. Obawiam się, że powinna
    to być jednak wiara w Boga, a nie kulsona. Ale to nadal wiara i jeśli w
    Twojej ocenie kulson jest lepszym obiektem, to nie mnie o tym
    dyskutować. Słowianie wierzyli w święte dęby oraz Światowida. Gdyby nie
    Chrześcijanizm, to być może teraz nieszczęsny rolnik z sąsiedniego wątku
    musiałby łozyć na utrzymanie jakiegoś słupa, albo zgoła podlewanie Dębu.

    --
    Robert Tomasik