  • Data: 2023-03-28 16:12:37
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Mar 2023 15:28:57 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > sprawę umorzył. A kulsony grzecznie przepraszają obywatela i wszyscy by
    > się jakim takim porządku rozeszli.

    > Nakazowe to chyba z natury szybko idą. Tam po prostu hurtowo klepią -
    > jaja by były jakby policja wysłała notatkę, że się jebli a sędzia by
    > nawet nie zauważył, bo tylko pierwszą stronę czyta - w sumie bym się nie
    > zdziwił;)

    > Teraz już normalnie. Ale wcześniej... po prostu czytelnie zamknęli i
    > akta mogłeś sobie poczytać tylko jak miałeś sprawę za dwa tygodnie.
    > Znaczy wniosek mogłeś złożyć, bo z terminami to nie wiem jak było.

    Ale to "normalnie" to jak?
    Przychodze i czytam, przychodze, skladam wniosek i wychodze?

    > Zasadniczo to chyba niewiele - w nakazowym obwiniony jest zasadniczo
    > nieobecny.

    No ale trzeba działac, bo zaraz sie monitoringi na kulsonariacie
    skasują, albo sąd nie wezmie pod uwage, bo trzeba bylo wczesniej
    zglaszac, albo trzeba skazac, bo juz nie ma czasu na wyjasnianie ..

    > W artykule jest że nie miał dokumentów.

    Pismak moze cokolkwiek napisac. W tym i swoj wniosek, ze nie pokazał
    dokumentów, bo i jak ..

    "Jednak w toku czynności udało się ustalić, że faktycznie doszło do
    błędu. "
    To moze jednak prawde wpisali.

    > W sumie jak to ten gość ze zdjęcia w artykule to bym powiedział że
    > nazywam się robert tomasik, tylko przestałem się golić i nawet zdjęcie
    > się będzie zgadzać:P

    A to aby on?

    J.