  • Data: 2012-04-23 12:33:28
    Temat: Re: Żarciki żarcikami
    Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4f952a0f$0$1309$65785112@news.neostrada.pl...
    3788,Katecheta_opowiadal_kawaly_o_Zydach___Nie_na_mi
    ejscu_.html

    > Wiemy już że nie wolno opowiadać kawałów o żydach, czy można opowiadać stare
    > kawały z cyklu polak, rusek i niemiec?

    O żydach, muzełmanach, islamistach itp itd nie można bo oni moga uderzyć i to
    cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.
    To takie moje spostrzeżenie. Śmiać sie i obrażac kogoś dlatego, że jest
    chrześcijaninem i wierzy w swoje wartości można, ale z innych nie bo jeszcze
    uderzą.