  • Data: 2012-04-25 04:30:10
    Temat: Re: Żarciki żarcikami
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jn6o7l$orm$1@news.task.gda.pl...
    > PesTYcyD wrote:
    >> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,1159
    3788,Katecheta_opowiadal_kawaly_o_Zydach___Nie_na_mi
    ejscu_.html

    > ależ możesz sobie prywatnie opowiadać kawały nawet o islamistach...
    >
    > ale w pracy i to jako nauczyciel czy coś do tego podobnego nie możesz.

    Lepiej żartować niż chorować.
    Jestem łysy od 24 roku życia, ale nigdy nie pozwałbym nikogo do sądu
    za mówienie dowcipów o łysych. Nawet się urażony nie czuję.
    A ci żydzi to jacyś tacy drażliwi, że nawet historię chcą fałszować.
    Zabili Jezusa. Skoro to fakt, to niech cierpią. Do końca świata.
    Cokolwiek to oznacza....

    Feromon