    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapomniałem rozwiązać umowę OC. Co zrobić.
    Date: Tue, 6 Apr 2010 23:17:34 +0200

    castrol w <news:4bbb91cf$1@news.home.net.pl>:

    > A co chcesz wypowiadac skoro umowa obowiazywala do 28 lutego?
    > Wypowiedziec ja mogles tylko w trakcie jej trwania.

    > Przez to ze nie oplaciles skladki, to ubezpieczyciel nie mial prawa z
    > automatu zawrzec z toba kolejnej umowy i tego nie zrobil.

    > Polecam Ustawe o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym
    > Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych

    > Art. 28. 2. Zawarcie następnej umowy nie następuje, pomimo braku
    > powiadomienia, o którym mowa w ust. 1, jeżeli:
    > 1) nie została opłacona w całości określona w umowie składka za
> [...]

    Odpowiadając na Pańskie wystąpienie pragniemy zaznaczyć, że na wskazaną w
    naszym piśmie zaległość dotyczącą okresu od 30 listopada 2009 (tj. od dnia
    nabycia) do 12 marca 2010 (tj. dnia naliczenia zaległości) składają się:
    składka za okres od 30 listopada 2009 do 28 lutego 2010 -- 0 (zero) PLN
    składka za okres od 1 marca 2010 do 12 marca 2010 -- ileśtam PLN.
    Jednocześnie informujemy, że w związku z brakiem Pańskiego wniosku o ponowną
    kalkulację składni nie byliśmy zobligowani i nie dokonaliśmy przeliczenia za
    okres od dnia 30 listopada 2009 do dnia 28 lutego 2010...

    Reasumując: uznajemy, że składka do 28 lutego 2010 została opłacona w
    całości przez poprzedniego posiadacza pojazdu, a szanowny Pan nie raczył
    wypowiedzieć umowy...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]