  • Data: 2010-04-08 08:37:20
    Temat: Re: Zapomniałem rozwiązać umowę OC. Co zrobić.
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:22:46 -0500, witek napisał(a):

    > A byles laskawy im powiedziec gdzie maja wyslac?
    > Dopiero jak sprzedawca zglosil sprzedaz, to wtedy zapewne dowiedzieli
    > sie tez komu sprzedal i dopiero wtedy dostali twoj adres.
    >
    > Papier z ubezpieczeniem masz od sprzedawcy. Tamten papier plus umowa
    > sprzedazy wystarczyly do jezdzenia.
    > Jakbys sie pofatygowal do ubezpieczyciela to bys dostal papiery na siebie.

    Przecież to jedna z rzeczy które trzeba załatwić by w wydziale komunikacji
    przerejestrować bryczkę. Trzeba mieć polisę OC od sprzedającego
    "przepisaną" na siebie (wówczas też następuje rekalkulacja wysokości
    składki). Wówczas też Tu wchodzi w posiadanie danych osobowych NOWEGO
    właściciela bryczki.
    Przecież to proste jak konstrukcja cepa.
    Ponadto, NOWY właściciel ma 30 dni na wypowiedzenie kontynuowania "polisy
    OC starego właściciela" bryczki.
    Obowiązek informowania TU o zbyciu pojazdu (i przekazaniu polisy OC) ciąży
    również na "starym właścicielu bryczki. Ja zawsze zgłaszałem to tego samego
    dnia, albo najpóźniej następnego - po co później ponosić odpowiedzialność
    jak NOWY właściciel wyrobi szkody .... :)))
    Poczytajcie sobie - bo sama sprzedaż nie zwalnia nas z odpowiedzialności,
    do czasu poinformowania TU o sprzedaży :)