  • Data: 2010-04-07 10:38:19
    Temat: Re: Zapomniałem rozwiązać umowę OC. Co zrobić.
    Od: Dariusz Bilewicz <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Niestety tak. Masz dwie umowy teraz.

    > Ma, ale za poprzedni zostala oplacona wiec przedluzyli.

    > No, za poprzedni okres czyli do 28 lutego 2010 sklada zostala oplacona,
    > wiec przedluzyli. Obecnie masz skladke do 28 lutego 2011 roku.
    > jesli do 28 lutego 2011 nie zaplacisz tego o co sie teraz upominaja, to
    > faktycznie dalej nie przedluza.

    > bez znaczenia. teraz i tak musisz zaplacic (no chyba, ze chcesz sie
    > szarpac) i od razu zlozyc wypowiedzenie.
    >
    > Nieprawda jest ze musisz to zrobic w ostatnim miesiacu obowiazywania
    > czyli styczen 2011, jak moga ci probowac wcisnac.

> [...]

    Tylko że po pierwsze nie dostałem jakiegokolwiek powiadomienia o
    przedłużeniu umowy, nie mam papieru od nich z którym mógłbym jeździć
    samochodem. Nie dostałem też rachunku za nowy okres 12 miesięcy trwania
    umowy.
    Po drugie jedyne co dostałem to upomnienie o zaległościach w okresie od
    30.11.2009 do 12.03.2010 niby dlatego że poprzedni właściciel zgłosił
    sprzedaż pojazdu i ubezpieczyciel naliczył wyrównanie za okres od 30
    listopada 2009 z powodu braku informacji o moich zniżkach.
    Czyli składka do końca trwania poprzedniej umowy nie jest do końca
    uregulowana by z tego wynikało.
    Powinienem chyba dostać dowód zawarcia umowy przy jej automatycznym
    przedłużeniu. Już prawie 1,5 miesiąca powinna teoretycznie trwać nowa
    umowa więc jak miałbym korzystać z OC nie mając potwierdzenia którym
    mógłbym się chociażby wylegitymować przed policją.

    Pozdrawiam,
    Dariusz Bilewicz