  • Data: 2010-04-07 00:32:06
    Temat: Re: Zapomniałem rozwiązać umowę OC. Co zrobić.
    Od: Dariusz Bilewicz <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' pisze:

    > "Dostałem dzisiaj pismo o zaległościach w opłacie składki od dnia 30
    > listopada 2009r. do 12 marca 2010 r."
    >
    > Ja bym to odczytał tak: z naszej ewidencji wynika, że od 30 listopada do
    > dzisiaj (12 marca 2010) zaległość z tytułu składek OC za pojazd YYYY na
    > Pańskim koncie wynosi...
    >
    > Jesteś pewien, że zaległości dotyczą okresy do 28 lutego? Bo co innego
    > wynika z tego co wątkodawca napisał, a co przytoczyłem powyżej.

    To ponaglenie jest w ogóle bez sensu bo nie jest napisane za co ja mam w
    ogóle płacić. Umowa z poprzednim właścicielem pojazdu była wykupiona do
    28 lutego. A ja mam termin płatności zaległej składki do 12 marca.
    Nijak ma się ten termin do momentu zakupu przeze mnie samochodu, ani do
    dnia wygaśnięcia poprzedniej umowy OC.
    Najgorsze że MTU nie ma nigdzie placówek terenowych, i generalnie nie ma
    z kim wyjaśnić sprawy. Kobieta na infolinii się bezczelnie rozłączyła
    jak zapytałem o możliwość odstąpienia od umowy OC. Nawet nie zapytała o
    moje dane.
    Koszmar.

    Swoją drogą narzucanie kosmicznych cen przy przedłużaniu umowy z
    automatu powinno być zabronione, tak samo sytuacja kiedy ktoś posiada
    dwa ubezpieczenia. Czytałem dzisiaj kilka interpretacji przepisów
    zobowiązujących do posiadania OC, i co znawca prawa to inaczej to widzi.
    No ciekawe czy MTU zgodzi się na rezygnację z ich usług czy będą robić
    problemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Dariusz Bilewicz