eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Tue, 22 Nov 2011 10:10:12 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 32
    Message-ID: <jafot3$s3h$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    <4ecac726$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl> <jaek7h$avb$1@news.dialog.net.pl>
    <jaeo1i$t4m$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-69-90.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1321952995 28785 78.8.69.90 (22 Nov 2011 09:09:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 09:09:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 111121-1, 2011-11-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 111121-1, 2011-11-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691984
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "gacek" napisał w wiadomości
    news:jaeo1i$t4m$1@news.task.gda.pl...

    Wszystkie Twoje bzdurne wypociny mozna podsumowac jednym:
    to KLIENT jest tym laskawca, ktory jak zechce to zrobi łaske, i kupi, a jak
    nie zechce, to nie kupi. A sklep ma robic wszystko, zeby kupil.
    Sila go nie zmusza, wiec musza zachecic podejsciem. Jak maja swinskie
    podejscie, to ONI na tym traca,a nie ON.
    To nie wynika z przepisow, czy obowiazkow, tylko zwyklego podejscia do
    biznesu. Chcesz, zeby klient kupil? To klaniaj mu sie w pas,
    i spelniaj jego zachcianki. A jesli nie chcesz, to spadaj, i bankrutuj. Chce
    rozpakowac? To mu rozpakuj, i jeszcze przepraszaj za stracony czas. A nie
    chcesz? To trzymaj nie sprzedany zapakowany towar w magazynie, a jak bedzie
    trzeba placic czynsz za sklep, to idz zebrac, skoro nie chciales rozpakowac
    towaru. Takie sa prawa rynku.
    Byles kiedys w Turcji? Tam jest calkiem inne podejscie do klienta, niz w
    Polsce. Jeszcze nie wejdziesz do sklepu, a juz eskpedient stoi obok ciebie,
    i sie klania. Wyciagniesz reke w strone jakiegos towaru, i w 10 sekund wiesz
    o nim wszystko. Chcesz rozpakowac? Nie ma problemu. Sam Ci rozpakuje, i to z
    usmiechem na ustach, zademonstruje towar ze wszystkich stron (a czy
    uczciwie, to inna sprawa), a jak sie rozmyslisz, to jeszcze przeprosi. Malo
    tego. W wielu sklepach jeszcze poczestuje Cie mrozona cherbata jablkowa,
    albo Ayranem (to ich napoje narodowe). Malo tego. Jak sie zastanawiasz, to
    bez wachania Ci cene opusci. Ba. zdarzylo mi sie nawet utargowac 300 EURO na
    jednym towarze. I jeszcze sprzedawca kazal swojemu synmowi odwiezc mnie
    samochodem do hotelu, bo mialem ze 3 kilometry. TO jest podejscie do
    klienta.
    I tam handlowcy zyja jak panowie, bo maja sprzedaz. A nie jak u nas wszyscy
    placza, ze towar nie idzie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1