  • 11. Data: 2015-12-04 17:43:49
    Temat: Re: Zamkniecie konta zadluzenie wobec banku ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A odsetki za okres od wypowiedzenia/rozwiazania umowy ?
    > To jakies bezumowne korzystanie z kredytu bedzie, czy od razu sprawa
    > karna ? :-)
    >
    > Ale skoro bezumowne, to chyba karne odsetki ustawowe sie naleza ?
    > Ale czy one nie nizsze niz umowne ? :-)
    >
    > J.

    Jeśli to był debet w koncie, to staje się on natychmiast wymagalny i
    lecą odsetki ustawowe.

    Tylko wygraj to teraz w sądzie.

  • 12. Data: 2015-12-04 17:46:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Umowa moze i jest rozwiazania, ale bank konta z debetem nie zamknie.

    Ale bank sobie moze robic co chce lub nie chce.
    Umowa została wypowiedziana.

    > A nawet tego z zerowym saldem tak zaraz nie zlikwiduje, bo bywaja
    > obciazenia splywajace z opoznieniem - no ale to miesiac-dwa.

    A co ma techniczny fakt po stronie banku to umowy cywilnej?

    > Pozostaje wiec kwestia oplat za konto (raczej nie ma podstaw do
    > naliczania), przechowywania danych osobowych ( i tak chyba ma obowiazek
    > przez pare lat), itp.

    po wypowiedzeniu umowy nie ma mowy o prowadzeniu konta i naliczania
    jakichkolwiek opłat za to.
    Przetwarzanie danych wynika z prawa bankowego i nie potrzeba do tego
    twojej zgody, anie nie masz możliwości niezdzadzania się.

    > No i nomenkulatury - konto zamkniete, zablokowane czy zlikwidowane ...

    cos sie tego konta przyczepił. To są wewnetrzne sprawy banku co on sobie
    z kontem po wypowidzeniu umowy robi.

  • 13. Data: 2015-12-07 16:57:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >Jeśli to był debet w koncie, to staje się on natychmiast wymagalny i
    >lecą odsetki ustawowe.
    >Tylko wygraj to teraz w sądzie.

    Dawniej to chyba zaden problem - bank wystawi BTE i komornik
    zawita/zajmie pensje.
    Teraz byc moze tez zaden problem - jesli bank przy okazji umowy
    podsunie weksel in blanco.

    A nawet jak nie podsunie, to jaki widzisz problem ? Oswiadczenie
    banku, czy wydruk operacji za ostatni rok, z ktorych wynika debet a
    reszta to niemal z automatu.

    J.

  • 14. Data: 2015-12-07 17:11:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-07 o 16:57, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A nawet jak nie podsunie, to jaki widzisz problem ? Oswiadczenie banku,
    > czy wydruk operacji za ostatni rok, z ktorych wynika debet a reszta to

    Czy jak sobie oświadczę, albo wydrukuję, że J.F. jest mi winien 100zł,
    to ma to jakąś wartość dowodową?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2015-12-07 17:28:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czy jak sobie oświadczę, albo wydrukuję, że J.F. jest mi winien
    >100zł,
    >to ma to jakąś wartość dowodową?

    No widzisz - ty jak powiesz, to nie ma zadnej, a bank jak powie, to mu
    sad wierzy.
    Bo inaczej, to na jakiej zasadzie banki by scigaly te miliony
    klientow, wsrod ktorych na pewno sa tysiace zalegajacych ?

    No chyba, ze do tej pory wystarczyl BTE, a teraz nagle nie wiadomo co
    jest potrzebne.

    Owszem, bank moze przedstawic umowe kredytu, umowe debetu, umowe
    prowadzenia konta, ale i tak sie opiera o ich wydruk.

    J.

  • 16. Data: 2015-12-07 18:05:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-07 o 17:28, J.F. pisze:

    > No widzisz - ty jak powiesz, to nie ma zadnej, a bank jak powie, to mu
    > sad wierzy.

    To tak nie działa.

    > Bo inaczej, to na jakiej zasadzie banki by scigaly te miliony klientow,
    > wsrod ktorych na pewno sa tysiace zalegajacych ?

    Tak jak każdy inny wierzyciel.

    > No chyba, ze do tej pory wystarczyl BTE, a teraz nagle nie wiadomo co
    > jest potrzebne.

    Wiadomo.

    > Owszem, bank moze przedstawic umowe kredytu, umowe debetu, umowe
    > prowadzenia konta, ale i tak sie opiera o ich wydruk.

    Raczej mylisz istotność dowodową poszczególnych elementów.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-12-07 18:30:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
> [...]
    >
    > A nawet jak nie podsunie, to jaki widzisz problem ? Oswiadczenie banku,
    > czy wydruk operacji za ostatni rok, z ktorych wynika debet a reszta to

    czy wy naprawdę macie kłopoty z rozumieniem języka polskiego?
    to jeszcze raz wyraznie i powoli

    bank wystawi BTE na odsetki umowne wyzsze niz ustawowe wynikajace z
    umowy o przeterminowane należności plus opłatę za prowadzenie konta plus
    opłaty za wysłanie monitów plus coś tam jeszcze.
    I każdy sędzia im to przeklepie.
    A teraz wygraj, że należą się bankowi tylko i wyłącznie odetki ustawowe
    plus ewentualnie koszty sądowe.

  • 18. Data: 2015-12-08 10:51:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To tak nie działa.

    Myslisz ?

    >Tak jak każdy inny wierzyciel.

    Taaa... cos mi sie nie chce wierzyc :-)

    >Wiadomo.

    To co jest potrzebne ?

    >Raczej mylisz istotność dowodową poszczególnych elementów.

    No coz, dawniej bank mial zestaw dyspozycji i pokwitowan papierowych z
    moim podpisem.
    A dzis co ma ? Swoj wydruk operacji.
    Plus jeszcze jakis wydruk rzekomego stanu konta na koniec poprzedniego
    roku czy miesiaca, ktory rzekomo mi wyslal ... albo tylko udostepnil
    na www.

    A tak w ogole to moze wydruk operacji do pozwu zalaczyc, czy to
    narusza tajemnice bankowa, wiec najpierw tylko kwote zadluzenia na
    podstawie oswiadczenia, a reszte to w dopiero w sadzie na zyczenie ?

    J.

  • 19. Data: 2015-12-15 21:56:06
    Od: Moonsky <j...@v...net>

    On Tue, 8 Dec 2015 10:51:00 +0100, J.F. wrote:

    > Myslisz ?

    Ten wyjenty ale nie wzienty pracowniczek ma myslec cokolwiek