    From: "Daniel H." <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Date: Sat, 12 Jun 2004 13:01:31 +0200
    <caaljr$gav$1@atlantis.news.tpi.pl> <caamaq$e0p$1@inews.gazeta.pl>
    <cabu42$db$1@news2.ipartners.pl> <caceba$a1d$2@inews.gazeta.pl>
    <cacpii$enc$1@nemesis.news.tpi.pl> <cacrjd$ej$1@inews.gazeta.pl>
    <cad1oo$9ev$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad2li$rbs$1@inews.gazeta.pl>
    <cad3iq$fss$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@a...biaman.net>
    <cad5cc$l50$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad5gq$8cb$3@inews.gazeta.pl>
    <cad6dq$o1h$1@nemesis.news.tpi.pl> <cad6pr$eof$1@inews.gazeta.pl>
    <cad7gu$5f3$1@atlantis.news.tpi.pl> <cad8d6$kae$2@inews.gazeta.pl>
    <cadair$52s$1@nemesis.news.tpi.pl> <cadbm3$5hr$1@inews.gazeta.pl>

    > dla kanara byłem osobą bez biletu, której została wystawiona opłata
    > dodatkowa za jazdę bez biletu.

    a czym jest jazda bez waznego biletu?
    nie zaplaciles za usluge swiadczona przez miejski zaklad komunikacji
    a ze zapomniales hmmm, wychodzac z niezaplaconymi zakupami ze sklepu,
    bo zapomniales czym jest? i jak zostaniesz potraktowany?

    > właśnie o ten myk się rozchodzi.

    jestem ciekawy czy system z ktorego to piszesz jest full legal
    czy nie znajdzie sie w Twoim komputerze zadnego "lewego" programu
    czy wszystkie 30 dniowe programy odinstalowales po 30 dniach
    czy nie masz nielegalnego divx, itp
    nie udawaj takiego swietego, bo coraz bardziej mi sie wydaje,
    ze prawiac innym takie lekcje moralnosci, masz o wiele wiecej na sumieniu
    niz oni

    > Sorry, ale w prawie nie ma przepisów odwołujących się do twojego
    widzimisię.
    > Wersja którą masz po zainstalowaniu na innym komputerze jest wersją
    > używaną niezgodnie z licencją niezależnie od tego jak ci się wydaje.

    czy emerytka handlujaca nielegalnie warzywami na ulicy,
    jest rowniez traktowana jak bandyta (bo rowniez lamie prawo i okrada panstwo
    nie placac np oplaty targowej)?
    tez bys jej wmawial, ze jest zlodziejka?
    a moze tak tego bronisz bo jestes pracownikiem MS i po praniu mozgu
    uwierzyles w jedyna sluszna droge wytyczona przez MS?

    > Wiesz, co jeżeli ty się zabierasz za prowadzenie działalności
    > godspodarczej interpretując przepisy wg własnego widzimisię, to lepiej
    > się za to nie zabieraj, bo cię ZUS i US zje w pierwszym miesiącu.
    > I też się potem będziesz tłumaczył, że przecież zapłaciłeś ZUS tylko
    > jeden dzień za późno, a tu zaraz ci chcą dowalić brakiem ubezpieczenia
    > na całe pół roku.

    no to oni mi dowala i jakby co skaze sad,
    a nie jakis moralowiec
    sam napisales ze nie znasz nikogo, kto by zostal skazany za przelepienie
    naklejki
    tak Ci sie tylko zdaje, ze by sie takich znalazlo
    inni uwazaja, ze by sie znalazlo grono ufolodkow na ziemi

    wiec skonczmy juz i swoje lekcje prawosci i osadzania innych zostaw np dla
    swoich dzieci

    zycze milego dnia