  • Data: 2004-06-12 08:27:50
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Jun 2004, poilkj wrote:

    > + Daniel H. wrote: [...wrotka tylko dla jasności że nie mi...]
    [...]
    > + Sorry, ale w prawie nie ma przepisów odwołujących się do twojego widzimisię.
    > + Wersja którą masz po zainstalowaniu na innym komputerze jest wersją używaną
    > + niezgodnie z licencją niezależnie od tego jak ci się wydaje.

    Możesz jedno słowo: czy określenie "licencja" w twojej wypowiedzi
    oznacza "prawo majątkowe określone w art. 41.1.2 którego naruszenie
    podlega odpowiedzialności karnej" czy "umowę cywilną w której w myśl
    art. 65§2 nie jest istotny tytuł" w powiązaniu z "zasadą swobody
    umów art. 353^1" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający na chwilę)