  • 31. Data: 2011-12-27 22:01:29
    Temat: Re: Zameldowanie a prawo do włamania do mojego mieszkania...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jdde4j$lb7$1@news.dialog.net.pl...
    > "
    > "
    > Najwyzej zabiora go na komisarat do wyjasnienia.

    Faceta pewnie tak, ale obecność policjanta przy tym zaczyna już dość
    poważnie wyglądać - zwłaszcza dla policjanta.

  • 32. Data: 2011-12-27 22:16:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.12.2011 21:34, Zenek pisze:

    > "Policjant twierdzi, że ta osoba może tam nawet zamieszkać tylko z tytułu
    >

    > I ma racje a komendant pewnie posle cie na drzewo jak wielu przed toba.

    Zenuś... Przeczytaj wreszcie ustawę i przestań wypisywać brednie.

  • 33. Data: 2011-12-27 22:28:27
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-27 23:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Zenuś... Przeczytaj wreszcie ustawę i przestań wypisywać brednie.

    Hipotetyczna sytuacja facet lomem wywaza drzwi sasiedzi dzwonia po
    policje. Policja przyjezdza, co pan robi ? Zgubilem klucz i chce dostac
    sie do mieszkania, czy jest tam pan zameldowany tak i pokazuje dowod
    osobisty. Policja pakuje sie i dowidzenia.

  • 34. Data: 2011-12-27 23:07:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-27, Zenek <t...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Na pobyt czasowy tak ale nie na staly.
    > Na pobyt staly moze zameldowac tylko glowny najemca lub ktos kto ma
    > tytul prawny do lokalu.

    A czym jest wg Ciebie tytuł prawny do lokalu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2011-12-27 23:37:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/27/2011 4:28 PM, Zenek wrote:

    > Hipotetyczna sytuacja facet lomem wywaza drzwi sasiedzi dzwonia po
    > policje. Policja przyjezdza, co pan robi ? Zgubilem klucz i chce dostac
    > sie do mieszkania,

    i tu sie konczy opowiesc.
    reszta to bujda.
    zaden policjant nie zakonczy na sprawdzeniu dowodu.

  • 36. Data: 2011-12-27 23:56:07
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    > Nie, melduje SIĘ osoba, która pod danym adresem mieszka.
    >
    > Nie ma pojęcia "zameldować kogoś".

    Serio?
    Ale jaja.
    Mieszkam sobie i jestem zameldowana od wielu lat w mieszkaniu nalezacym do
    gminy.
    W miedzyczasie wyszlam za maz.
    Dzieciaki zameldowane sa i mieszkaja ze mna.
    Maz tylko mieszka z nami, bo w gminie odmawiaja meldunku.
    Nawet czasowego.

  • 37. Data: 2011-12-28 00:01:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-27, Veronika <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > gminy. W miedzyczasie wyszlam za maz.
    > Dzieciaki zameldowane sa i mieszkaja ze mna.
    > Maz tylko mieszka z nami, bo w gminie odmawiaja meldunku.

    A masz tytuł prawny do lokalu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2011-12-28 00:52:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > sie do mieszkania, czy jest tam pan zameldowany tak i pokazuje dowod
    > osobisty. Policja pakuje sie i dowidzenia.

    OK! Ale zostanie legitymowanie. Jak własciciel mieszkania później powiadomi
    o włamaniu, to sprawca się znajdzie. Trudno by patrol podczas interwencji
    sprawdzał ksiegi wieczyste. Z tym, że fakt, że da się tak zrobić jak
    piszesz, nie rodzi prawa do machania tym łomem. Jedynie uda Ci sie
    najprawdopodobniej błąd policjantów wprowadzić. Z tego powodu policjant
    takiego pouczenia nie powinien udzielać.

  • 39. Data: 2011-12-28 00:55:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > i tu sie konczy opowiesc.
    > reszta to bujda.
    > zaden policjant nie zakonczy na sprawdzeniu dowodu.

    Nie, tu akurat nie masz racji. Istnieje spore prawdopodobieństwo, że patrol
    akurat w tym wypadku zakończy interwencję, o ile nie bedzie miał
    informacji, że coś tam jest nie do końca z tym zameldowaniem. Ba, da się
    tak zrobić, że facet wezwie Policję i powie, że zgubił klucz. Policja
    wezwie Straż Pożarną i strażacy mu pomogą wejść. Na tym poziomie akurat
    zameldowanie wystarczy.

  • 40. Data: 2011-12-28 00:57:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > On 2011-12-27, Veronika <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A masz tytuł prawny do lokalu?

    Albo facet mieszka nielegalnie, albo pracownik Urzędu dopuszcza sie co
    najmniej nieprawidłowości. Ale w Urzędach jeszcze czasem jest taki zwyczaj,
    ze po staremu się robi. Ale to jest nieprawidłowość. Powinni go zameldować,
    skoro tam mieszka i ewentrualnie dochodzić swoich praw powodujac
    wyeksmitowanie. Było już kilka arzy na grupie, więc nie będę powielał
    wątku.