  • Data: 2008-10-11 07:34:06
    Temat: Re: Zalewanie mieszaknia - co się da zrobić...
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla pisze:

    > Klejone rury (takie żółte?) do C.O.? Czy w tej Spółdzielni ktoś nie upadł na
    > głowę? Zgrzewarka do rur plastikowych Polipropylenowych kosztuje 100-300 zł,
    > nie stać było Spółdzielni? Normy jakieś są przecież, ja jestem w branży
    > amatorem, ale na klejonkę w C.O. nigdy bym się nie zdecydował.

    > Do sądu :(.

    > Niestety, chyba tylko to zostaje, ale... Te klejonki są bardzo nieodporne na
    > uszkodzenia mechaniczne. Spółdzielnia będzie twierdziła, że stuknęłaś niechcący
    > jakimś czymś i że to Twoja wina :(. Plastikowe rury do C.O. (te zgrzewane, nie
> [...]
    ja miałem podobną sprawę, tylko w pracy
    lokal wynajmowny od spółdzielni
    nad moim lokalem sklep :) notorycznie zalewający mnie :)

    po 2 zalaniach polisa w tym od zalania :)
    kolejne zalanie - nie chciał nikt po dobroci
    zgłosiłem do ubezpieczalni + pismo informujące oficjalnie spółdzielnie o
    ostatnim zalaniu

    od tego momentu jestem nadal zalewany :)
    ale.. co 6-9 miesiecy mam malowanie za free i nowe panele za free
    oczywiscie juz nie z mojej polisy tylko płaci zalewajacy :D
    bez krzyku :)

    ubezpieczenie tutaj jest idealnie - i to Tobie polecam
    bo Ciebie SM będzie zlewał
    ale ubezpieczyciel to nie instytucja charytatywna - a tutaj winny jest :)

    dodatkowo na pismie zgłos do SM ze to juz IIGie zalanie i z powodu
    kiepskiego łączenia rur :)

    przy nastepnym zalaniu będziesz miał no stress :)

    --
    pozdros
    icek