    From: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zalanie mieszkania
    Date: Sun, 16 Jan 2005 21:43:27 +0100

    Użytkownik "szlovak" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:xn0dxc24wi9zbx000@news.tpi.pl...
    > Posesja z której nastąpiło zalanie jest ubezpieczona.

    Przez kogo ubezpieczony ? Przez bylych wlascicieli czy administratora ?

    > Zadzwoniłem do administratora i on stwierdził że nie ponosi on
    > odpowiedzialności ponieważ nie odebrał lokalu (do tej pory). Owszem,
    > lokatorzy
    > się wymeldowali ale rzekomo nie zdali lokalu. Teraz podobno mam się udać
    > do
    > starych lokatorów którzy nie
    > zakręcili dokładnie wody. Już mnie bierze ku***ca . Czy ktoś wie jaka jest
    > procedura i czy rzeczywiście odpowiedzialne są osoby które się wymeldowały
    > ?
    > przecież to absurd, a może nie? Pomocy!!

    Juz Ci raz odpisywalem... Odpowiedzialnosc ponosi ten co nie zakrecil tego
    kranu... czyli byli wlasciciele.
    Administrator raczej nie chodzi po mieszkaniach i nie kontroluje czy ktos
    zakrecil, czy nie kran.
    Chociaz, w tym przypadku jest troche dziwna sytuacja... bo skoro
    administrator nie odebral mieszkania, to jak chce teraz to zrobic, skoro
    byli wlasciciele sa niewiadomo gdzie ? Przeciez ktos musi miec klucze do
    tego mieszkania... w sumie to do obowiazku administratora bylo odebranie
    tego mieszkania, przy wymeldowywaniu starych wlascicieli. Z drugiej strony
    odbierajac od starych wlascicieli klucze i wymeldowywujac ich, przejal
    lokal...
    Masz troche nietypowa sytuacje, ale ja na Twoim miejscu jak nie masz
    mozliwosci namierzenia starych wlascicieli, naciskal administratora.

    Ajron.