  • 1. Data: 2007-07-01 09:44:57
    Temat: Zakup używanego samochodu - sprawdzenei źródła pochodzenia
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Chciałem zapytać o Wasze doświadczenia przy kupowaniu używanego samochodu od
    osoby prywatnej (nie z komisu). Jak sprawdzić wtedy to czy auto aby nie
    pochodzi z kradzieży?
    Jak naszybciej i gdzie można to sprawdzić? czy są z tym problemy?
    Słyszałem, że policja robi to za darmo i wystawia zaświadczenie no ale nie
    wiem jak to jest w praktyce i jakoś wątpię, żeby na każdym komisariacie
    udało się to załatwić...

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2007-07-01 09:59:43
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem jak to jest w praktyce i jakoś wątpię, żeby na każdym komisariacie

    meldujesz się ze sprzedawcą i samochodem na policji i po minucie wiesz.
    tyle że jak się zgłosisz po kupnie z autkierm i się okaże że jest kradzione
    to wychodzisz bez autka

    macso