  • 1. Data: 2007-06-30 20:19:23
    Temat: Prawo spadkowe - kredyt. cd sprawy.
    Od: m...@o...eu

    Witam ponownie. Niedawno pisałam o kredycie, który dostaliśmy w
    spadku, spadek został przyjęty wprost przez moja matkę.
    Teraz nowe fakty: Mój brat był żyrantem kredytu, który wzięła jego
    dziewczyna. Kupił za to samochód, który podczas wypadku skasował.
    Pieniądze z ubezpieczenia PODOBNO poszly na splate czesciowa/
    calkowitą(?) kredytu. Bank skierowal sprawe do sądu. Dziewczyna mojego
    brata umyla rece od spłacania, matka przyjęła spadek. Z dziewczyną nie
    ma żadnego kontaktu - nie odbiera telefonu, jest nieuchwytna. Nie
    mozna nawet wyjasnic sprawy.
    Jakie jest postepowanie sadowe gdy nie ma kontaktu z kredytobiorca, na
    dobra sprawe ona dysponuje dokumentami, na dzien dzisiejszy nie wiemy
    nawet ile mamy splacic i czy pieniadze z ubezpieczenia rzeczywiscie
    poszly na splate kredytu..
    Jak w swietle prawa wyglada taka sytuacja?
    Czy mozemy w jakies sposob przy pomocy sądu odnależć ją i "zmusić" do
    przedłożenia dokumentów i złożenia wyjaśnień?
    Dzieki z góry za pomoc.

  • 2. Data: 2007-06-30 20:26:27
    Temat: Re: Prawo spadkowe - kredyt. cd sprawy.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Jako poręczyciele powinniście spokojnie te informacje uzyskać od banku. Co
    do ubezpieczania, to w znanych mi wypadkach bank żądał cesji ubezpieczenia.
    W tej sytuacji raczej na pewno całość odszkodowania dostał i zaliczył na
    poczet zadłużenia. Ja bym nawiązał kontakt z bankiem.