eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o porad › Re: Zakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o porad
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o porad
    Date: Fri, 21 Sep 2007 19:02:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <fd0tfo$ruc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fd0gtr$c30$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfp60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1190394168 28620 83.12.145.60 (21 Sep 2007 17:02:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Sep 2007 17:02:48 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 000775-4, 2007-09-20), Outbound message
    In-Reply-To: <fd0gtr$c30$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.6) Gecko/20070728
    Thunderbird/2.0.0.6 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:487383
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciek[NP] pisze:

    > Witam,

    Hej.

    > Na stronie internetowej sprzedawcy i producenta była podana zgodna
    > ze sobą specyfikacja sprzętowa. Niestety po zainstalowaniu systemu
    > operacyjnego okazało się, że parametry tego komputera nie są zgodne z
    > ofertą.

    Ja bym się tego uczepił. Trzymałbym się tego że sprzedano Ci komputer HP
    Pavilion dv6137ea, który ma taką a taką konfigurację (to jest chyba
    standaryzowane?). skoro sprzedawca dokonał zmian w konfiguracji to nie
    sprzedaje już w/w modelu.

    > Ponadto po sprawdzeniu numeru seryjnego i numeru produktu na
    > infolinii HP okazało się, że komputer ten nie jest przeznaczony na rynek
    > polski i serwis HP nie świadczy gwarancji na warunkach takich jak w
    > przypadku gdy komputer pochodzi od polskiego dystrybutora tej marki.
    > Sprzedawca wprawdzie dołączył kartę gwarancyjną sklepu ale uprawnia ona
    > jedynie do dokonania naprawy w serwisie sprzedawcy a nie w autoryzowanym
    > serwisie producenta, z odbiorem i dostawą do domu (tzw. door to door).
    > Ponadto nie mam możliwości rozszerzenia takiej gwarancji za dodatkową opłatą
    > na kolejne lata tak jak to się ma w przypadku zakupu sprzętu od polskiego
    > dystrybutora.

    Tego nie przeskoczysz.. .warunki gwarancji są w jakimś stopniu dowolne...



    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1