  • 21. Data: 2011-11-19 15:54:47
    Temat: Re: Zakup mieszkania a rozliczenie CO...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/19/2011 8:04 AM, MZ wrote:

    > Nooooo..dokładnie tak powiem, nie wróżąc z fusów tylko będąc posiadaczem
    > takiego prawa do lokalu, i mając spółdzielnię jako zarządcę więc pisząc
    > na podstawie doświadczeń. Masz jakieś dodatkowe błyskotliwe uwagi?

    z czego absolutnie nie wynika, ze tak jest zgodnie z prawem.

  • 22. Data: 2011-11-28 08:26:37
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 18 Nov 2011 16:26:02 +0100,
    Johnson <j...@n...pl> screamed:

    > Opowiedziałem co się robi w przypadku kupna mieszkania - czyli
    > opowiedziałem na zacytowane przez siebie pytanie.
    > Nie przeoczyłem tego że on tego nie zrobił. Jakbym chciał powiedzieć co
    > ma TERAZ zrobić to na pewno bym napisał.

    Przepraszam za małe opóźnienie w odpowiedzi. Sytuacja się odrobinę
    wyjaśniła. Okazało się, że dane z pomierników wskazują, że mieszkanie
    jednak było użytkowane/ogrzewane. W związku z czym rozliczenie nie
    wchodzi w grę.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedź.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 09:25:16 user up 13000 days, 21:20, 1 user, load average: 0.98, 0.98, 0.31 ]

    Today's subliminal thought is:

  • 23. Data: 2011-11-28 08:28:34
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 18 Nov 2011 16:40:52 +0100,
    kamtzu <...@...pl> screamed:
    > Ja kupilem mieszkanie 1 czerwca (okres rozliczeniowy ten sam). W protokole
    > odbioru spisalismy wskazania elektronicznych podzielnikow i reszty
    > licznikow. Jako ze mieszkanie stalo puste spodziewane byly duze zwroty.
    > Zanioslem ten kwit do spoldzielni i w lipcu jak rozliczyli ogrzewanie to
    > dostalem zwrot tylko za ten okres w ktorym ja uzytkowalem mieszkanie - czyli
    > za czerwiec. Pozostala kwote spoldzielnia (a dokladniej zewnetrzna firma
    > jako podwykonawca) rozliczyla z poprzednim wlascicielem mieszkania.

    W mojej spółdzielni firma rozliczająca ogrzewanie może tak zrobić
    jedynie na wniosek samej spółdzielni. A spółdzielnia tego im nie zleca.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 09:27:46 user up 13000 days, 21:22, 1 user, load average: 0.98, 0.98, 0.31 ]

    It's here at last: We've released a 26-week project in 48 weeks.