    From: stoowa <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup mieszkania
    Date: Thu, 19 Feb 2009 18:46:35 +0100

    HANA pisze:
    > Użytkownik "stoowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli masz w akcie ze kupujesz mieszkanie w cenie tyle i tyle za metr kw. to
    > mozesz dochodzic straty ale mieszkania kupuje sie za konkretna kwote a cena
    > metra jest wynikowa transakcji.
    > Jak spora kwota to mozesz powalczyc, notariusz powinien ci to
    > zrekompensowac.
    > BTW nie czytales aktu? przeciez mogles zrezygnowac,
    > a jak sprawa wyszla po akcie to twardo z notariuszem bo to juz chyba podpada
    > pod oszustwo.

    w akcie jest wpisana powierzchnia zawyzona... taka jak sadzilem ze ma
    mieszkanie, wiec nie wzbudzilo to moich podejrzen bo taka sama
    powierzchnia byla podana w ogloszeniu w internecie. O wlasciwej
    wielkosci mieszkania dowiedzialem sie po podpisaniu aktu kiedy dokumenty
    przekazal mi posrednik...
    Co znaczy twardo z notariuszem ? mam mu przystwic wiertarke do kolana?
    prosilbym o jakies konstruktywne opinie. Na co sie powolac.. jakie
    przepisy zlamal notariusz i posrednik?