eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce › Re: Zakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce
    From: "abs" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce
    Date: Wed, 29 Jul 2009 11:06:04 +0200

    news:h4p0eu$416$1@news.onet.pl...
    > Nie sądzę żeby to był dobry pomysł. W razie gdy ta spawa wyjdzie (a wyjść
    > może właśnie np przy kontroli legalności), to będą duże kłopoty
    > podatkowe. Z jednej strony dostali za darmo program, z drugiej zapłacili
    > za usługę, której nie wykonano.

    Nie no, co miesiac wystawiam im fakture bo co chwila cos tam trzeba
    naprawic, przeinstalowac. I na koniec miesiaca dostaja fakturke za 'usluge
    informatyczna', zwykle na taka sama, zryczaltowana kwote na ktora sie
    umowilismy. Myslalem, zeby teraz wliczyc do ceny uslugi po prostu koszt
    programu, nie jest to wielka kwota, cos kolo 250 PLN.

    > 1. Dlaczego nie możesz im po prostu sprzedać tego programu?

    Bo sam nie mam jak go nabyc na fakture.

    > 2. Czy na pewno nie ma możliwości otrzymania faktury od producenta?

    Producentem jest firma Amerykanska. Podejrzewam, ze ksiegowa by mnie
    wysmiala gdybym przyszedl z faktura od nich, pewnie w zyciu z czyms takim
    nie miala do czynienia i nie bedzie sie jej chcialo zastanawiac co z tym
    mozna a co nie.

    Pozdrawiam,
    ABS