eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce › Re: Zakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce
  • Data: 2009-07-29 09:53:01
    Temat: Re: Zakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    abs pisze:

    > Producentem jest firma Amerykanska. Podejrzewam, ze ksiegowa by mnie
    > wysmiala gdybym przyszedl z faktura od nich, pewnie w zyciu z czyms takim
    > nie miala do czynienia i nie bedzie sie jej chcialo zastanawiac co z tym
    > mozna a co nie.

    Chyba żartujesz, księgowa nie będzie wiedziała jak rozliczyć zagraniczna
    fakturę? Księgowa nie zaksięguje bo jej się nie podoba dokument, bo
    takiego jeszcze nie widziała?

    Ja mam nadzieję, że tylko tak ci sie wydaje i księgowa będzie wiedziała
    jak rozliczyć zakup oprogramowania od kontrahenta spoza unii, a jak nie
    będzie to poczyta, popyta i się nauczy.
    Inaczej powinna poszukać sobie innego zajęcia.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813