  • 221. Data: 2024-04-08 17:18:23
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dla lepszego samopoczucia pacjenta (co też jest ważne przy leczeniu tak
    > efekt placebo i brak efektu nocebo jest istotny) to się zapisuje, nawet
    > nazywa się to oficjalnie (tak dla zmyłki, żeby było naukowo) homeopatią.

    Ale jakie konkretnie schorzenia w oficjalnej medycynie leczy się placebo?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 222. Data: 2024-04-08 17:20:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 17:04, Shrek pisze:

    > Więc wychodzi że Bóg stworzył świat jeszcze szybciej niż w jeden
    > tydzień:P To rzeczywiście zmienia obraz rzeczy:P

    Nie ma to jak zabawna riposta, gdy argumentu brak. :)

    Robert

  • 223. Data: 2024-04-08 17:28:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 12:45, Kviat pisze:

    > Albo za celowe kłamstwa pójdziesz zwyczajnie do piekła.

    Ło kurde. Kwiatek straszy piekłem. Piekło zamarzło:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 224. Data: 2024-04-08 17:32:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zastanawiam się czy są dostępne procesy beatyfikacyjne w których są
    > przedstawiane przypadki medyczne przypisujące wyleczenie cudowi?
    > Są tajne? Ze względu na charakter materiału?
    > Jeżeli nie to ktoś weryfikował przypadki medyczne uznane za cud?

    Znaczy jakie? Zmartwychwstanie Jezusa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2024-04-08 17:38:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale wtenczas nie byłoby ateistów. :)

    Chcesz powiedzieć że bóg odwalał grubo popierdolone akcje żeby stworzyć
    ateistę? No nie wiem - skoro kobietę stworzył z żebra, to ateistę mógłby
    na przykład z małego palca u nogi. Sam korzyści - bóg nie byłby chorym
    zbrodniarzem, jezus by w spokoju wprowadzał komunizm, katolicy nie
    baliby się wdepnięcia w klocek lego, a ateiśi nie robiliby sobie jaj na
    grupach:P

    A tak na poważnie - skoro macie takiego boga, to cieszę się że naród
    wybrany już został wybrany;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 226. Data: 2024-04-08 17:40:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ma to jak zabawna riposta, gdy argumentu brak. :)

    Argument jest taki, że biblia to bajki. A twoje argumenty że w skali
    ludzkości "dla dzieci" w niczym nie zmienia jej baśniowości.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 227. Data: 2024-04-08 17:46:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > a dlaczego nie pozwala - przecież wykryte wcześnie wady można leczyć
    > nawet podczas ciąży.

    No właśnie - dlaczego więc hierarchowie dostają pierdolca na tym
    punkcie? Dlaczego były przypadki ukrywania wad płody przez co bardziej
    katolickich położników. Otóż dlatego że kobieta mogłaby wtedy nie chcieć
    rodzić letalnie chorego dziecka i zdecydować się na aborcję. I
    cieprienia dziecka, matki i rodziny (czasem kończące się jej rozpadem bo
    nie da się przepracować traumy) a także dzieci które nie zostały przez
    to zdiagnozowane to cena jaką gotowi są ponieść.
    > Więc jeśli zachodzą przesłanki, aby wykonać
    > takie badanie, to czemu nie?

    No właśnie - czemu nie?

    > ksiądz to niekoniecznie zakonnik.

    A co to zmienia?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 228. Data: 2024-04-08 17:52:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 11:16, J.F pisze:

    > A jak doprowadzi do aborcji?

    Z Katechizmu Kościoła Katolickiego

    "Art. 2274. Diagnostyka prenatalna jest moralnie dozwolona, jeśli
    szanuje życie oraz integralność embrionu i płodu ludzkiego, dąży do jego
    ochrony albo do jego indywidualnego leczenia. Sprzeciwia się prawu
    moralnemu wtedy, gdy w zależności od wyników prowadzi do przerwania
    ciąży. Diagnostyka nie powinna pociągać za sobą wyroku śmierci."

    Czyli dozwolona jest diagnostyka prowadząca do leczenia - ta służąca
    identyfikacji nieodwracalnyh uszkodzeń płodu jest "nielegalna" wedle
    katechizmu.

    Tak więc jest wskazana, ale tak naprawdę jest raczej zabroniona.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 229. Data: 2024-04-08 17:54:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 09:10, J.F pisze:

    > A ten kalendarzyk, tzn metoda - to nie jakies oszustwo?
    > Ze strony księzy .. no bo jesli stosunek dopuszcza sie tylko w celu
    > prokreacji ...

    Testowali. W celach badawczych i z obrzydzeniem. Żaden ksiądz w ciążę
    nie zaszedł, więc na jakiej podstawie kwestionujesz skuteczność?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 230. Data: 2024-04-08 17:58:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 17:40, Shrek pisze:

    > Argument jest taki, że biblia to bajki. A twoje argumenty że w skali
    > ludzkości "dla dzieci" w niczym nie zmienia jej baśniowości.

    Dobrze wiesz, że nie o bajce było, tylko o liczeniu do 12. :)

    Robert