  • 651. Data: 2024-05-03 11:43:44
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 07:35, Shrek pisze:

    > NIe - masz dwie organizacje o sprzecznych poglądach na sprawę
    > psychiatrii. Baba przychodzi do pracy jako psychiatra w mundurze tej
    > przeciwnej organizacji.

    Czyli twierdzisz, że jak do KK zwróci się człowiek, który widuje MB, to
    nie zaproponują wizyty u psychiatry, tylko będą dążyć do uznania tego
    jako objawienie?

    Robert

  • 652. Data: 2024-05-03 11:59:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli twierdzisz, że jak do KK zwróci się człowiek, który widuje MB, to
    > nie zaproponują wizyty u psychiatry, tylko będą dążyć do uznania tego
    > jako objawienie?

    Dość prawdopodobne. A co - już zmienili danie i jak się komuś "osoby
    boskie" objawiają to już ie jest cud tylko świr?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 653. Data: 2024-05-03 12:00:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale in plus czy in minus?
    > Wiem co odpowiesz. :)

    Poważnie pytasz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 654. Data: 2024-05-03 13:24:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe - masz dwie organizacje o sprzecznych poglądach na sprawę
    > psychiatrii. Baba przychodzi do pracy jako psychiatra w mundurze tej
    > przeciwnej organizacji.

    Ostatnio widzę u Ciebie coraz częściej manierę, że powtarzasz coś jak
    mantrę nie odnosząć się do argumentów.

    --
    Marcin

  • 655. Data: 2024-05-03 14:12:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 11:59, Shrek pisze:

    > Dość prawdopodobne. A co - już zmienili danie i jak się komuś "osoby
    > boskie" objawiają to już ie jest cud tylko świr?

    Zawsze tak było, że nie dowierzają. A jeżeli uważasz, że tak jest, to
    idź do pobliskiej parafii i powiedz proboszczowi, że masz widzenia MB.
    Trafisz na ołtarze czy wyśle Ciebie do psychiatry?

    Robert

  • 656. Data: 2024-05-03 17:35:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zawsze tak było, że nie dowierzają.

    Czemu? Przecież ich święta księga jest pełna podobnych cudów, a historia
    pełna sanktuariów wzniesionych na miejscach obiawień i innych "przypadków"?

    Co do proboszcza, to jak zacznę widzieć nieistiejące postacie, to z
    pewnością będzie to ostatnia osoba do której się zwrócę o pomoc.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 657. Data: 2024-05-03 17:44:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ostatnio widzę u Ciebie coraz częściej manierę, że powtarzasz coś jak
    > mantrę nie odnosząć się do argumentów.

    No ale jak się odnieść do argumentów związanych z wiarą, kiedy one z
    definicji są odporne na argumenty?

    Po prostu stwierdzam fakt - są dwie organiacje o różnych poglądach na
    zagadnienia psychiatrii. Pani psychiatra do pracy w pierwszej
    organizacji przychodzi w mundurze drugiej organizacji. Stwierdzam, że
    nie da się poważnie tak postępować chyba że sobie zacziemy wybierać
    fragmenty regulaminów obu organizacji których chcemy przetrzegać i które
    są "tylko metaforą". Skoro pani nosi w pracy psychiatry habit zamiat
    kitla to tworzy uzasadniony argument że może ona sobie wybrać inaczej
    niż głosi psychiatria. Więc moim zdaniem zachodzi tu konflikt interesów
    i pani zachowanie wskazuje, że ten konflikt nie będzie rozwiązany jak
    powinien.

    Ty z koleii twierdzisz, że może się uda i nie da się udowodnić że nie.
    Twoja zdanie i masz do niego prawo. Natomiast jeśli chodzi o argumenty -
    nie da się udowodnić że... to mam o nich dość niskie mniemanie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 658. Data: 2024-05-03 17:49:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Zawsze tak było, że nie dowierzają. A jeżeli uważasz, że tak jest, to
    > idź do pobliskiej parafii i powiedz proboszczowi, że masz widzenia MB.
    > Trafisz na ołtarze czy wyśle Ciebie do psychiatry?

    Ksiądz to moze wysłać...ale swoje dupsko.

    --
    animka

  • 659. Data: 2024-05-03 18:02:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 17:35, Shrek pisze:

    > Czemu? Przecież ich święta księga jest pełna podobnych cudów, a historia
    > pełna sanktuariów wzniesionych na miejscach obiawień i innych "przypadków"?

    Dlaczego należałoby je próbować tłumaczyć zasadami naukowymi?

    > Co do proboszcza, to jak zacznę widzieć nieistiejące postacie, to z
    > pewnością będzie to ostatnia osoba do której się zwrócę o pomoc.

    No i ta ostatnia osoba też odesłałaby Ciebie do psychiatry.

    Robert

  • 660. Data: 2024-05-03 18:04:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Dlaczego należałoby je próbować tłumaczyć zasadami naukowymi?

    > No i ta ostatnia osoba też odesłałaby Ciebie do psychiatry.
    >

    > Robert

    KSIĘŻULKU, a jakie on ma prawo?

    --
    animka