    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakłócanie spokoju
    Date: Sun, 1 Jun 2008 11:13:06 +0200

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g1tjei$lgb$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > sąsiad zamyka co weekend swojego psa na balkonie, a ten od rana szczeka
    > na całe osiedle. Jest to już nie do wytrzymania. Dzwoniłem na policję,
    > ale ta odmówiła interwencji, bo nie ma zakłócenia ciszy nocnej. Co można
    > zrobić w tej sytuacji? Czy policja miała prawo odmówić_

    Powiadom jakieś stowarzyszenie zajmujące się statutowo ochroną zwierząt.
    Przyjadą, stwierdzą, że sąsiad się znęca nad zwierzęciem i będą działać.
    Ciszę zakłóca pies, a nie sąsiad, więc trudno, by Policja przyjechała.
    Przecież mandatu psu nie dadzą :-) Nie ma zakazu zamykania psa na balkonie,
    o ile ma to tylko rozsądne rozmiary. Ten rozsądek właśnie mogą określić
    ludzie ze związku kynologicznego czy innej podobnej organizacji.