  • Data: 2008-06-01 13:09:08
    Temat: Re: Zakłócanie spokoju
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-06-01 12:40 januszek pięknie wystukał/a:

    > Powyższe przywołało mi przed oczy fragment filmu Akademia Policyjna,
    > gdzie dzielny Tac "zdjął" z drzewa kotka... ;) A poważnie - od psa
    > szczekającego na balkonie to jest dozorca a nie Policja.

    Teraz spółdzielnie mieszkaniowe tak zrobiły, że "dozorca" to pan.
    Ma swoje godziny "urzędowania"- do godziny 15-stej. Umyje raz na miesiąc
    jakiś korytarz ( pokazuje się z tym myciem najczęściej tylko na
    parterze), podleje w lecie żywopłot, czy jakieś kwiatki przed wejściem
    do bloku nie żałując na to wody (są liczniki na wodę), zapominając
    oczywiście, że okresie upałów należąłoby podlać też teren z drugiej
    strony bloku, bo tam też mieszkają ludzie i chcieliby pooddychac
    świeżśzym powietrzem a nie kurzem.
    Po godzinie 15-stej dozorca już nie jest dozorcą.
    No i po co nan dozorcy? Ściągani na dodatek ze wsi, z rodziny panów
    kierowników, którzy od razu przydzielają tym dozorcom mieszkania słuzbowe.

    --
    animka