  • 1. Data: 2006-08-28 15:07:56
    Temat: Zakładanie działalności w "obcym" mieście .
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <X...@c...pl.pl.pl>

    Witam
    Jestem zameldowany w mieście "A" a mieszkam w odległym mieście "B" (inne
    województwo) .

    1. Czy mogę załatwić wpis do ewidencji, regon, zus w miejscowości "B" ?

    2. Nie potrzebuję lokum do prowadzenia działalności, wynajmuję mieszkanie,
    co zatem podać jako miejsce wykonywania działalności (jest jeszcze taki
    obowiązek?) biorąc pod uwagę że co pewien czas zmieniam miejsce
    zamieszkania.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan, pl.communicator@radek <-- backwards !

  • 2. Data: 2006-08-28 15:58:21
    Temat: Re: Zakładanie działalności w "obcym" mieście .
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <X...@c...pl.pl.pl> napisał w
    wiadomości news:ecv105$knp$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > co zatem podać jako miejsce wykonywania działalności (jest jeszcze taki
    > obowiązek?) biorąc pod uwagę że co pewien czas zmieniam miejsce

    Zdecyduj się, gdzie ma przychodzić do ciebie korespondencja i komornik, tam sie
    zamelduj i z takim adresem zgłoś DG.

    --
    vertret