  • 1. Data: 2004-05-23 09:27:43
    Temat: Re: Zakładanie blokad na koła przez ochrone - Czy to legalne?
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Binio" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    >>Leszek <l...@i...pl> napisał(a):
    >Czy ja trafiłem na właściwą grupę? :/
    Dobrze trafiłes, jesli chodzi o grupe. Niestety Leszek znany (nie
    tylko na tej grupie) jest z tego, ze pisze glownie zlosliwosci i nie
    na temat, ale ten typ tak ma. Wystarczy nie odpowiadac na jego
    zaczepki i po klopocie :-) Zmeczy sie i przestanie ;-)
    teraz pewni mnie sie dostanie, ale co tam. Jak on sam twierdzi:
    "karawana idzie dalej "

    KaMil

  • 2. Data: 2004-05-23 10:15:08
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "KaMil" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dobrze trafiłes, jesli chodzi o grupe. Niestety Leszek znany (nie
    > tylko na tej grupie) jest z tego, ze pisze glownie zlosliwosci i nie
    > na temat, ale ten typ tak ma.

    Mój post był bardziej związany z tematem wątku niż twój. Zauważyłeś to?
    Policz ile jest postów związanych z tematem a ile głupich komentarzy.
    Dodam jeszcze, że dla inteligentnego odbiorcy mój post zawiera pełną
    odpowiedź na zadane pytanie . Blokada zakładana jest nielegalnie lecz nic z
    tego nie wynika. Po wezwaniu policji wyniknie tylko mandat dla kierowcy
    (jeśli źle parkuje).
    Chyba nie odpowiada ci szczekanie w stadzie z pedałkiem-sqlwysynem?
    A twoja metoda kierowania odpowiedzi na swoje posty na inna grupę upodabnia
    cię do znanego wszystkim popaprańca arka b. Odpowiada ci to?

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-05-23 11:52:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mój post był bardziej związany z tematem wątku niż twój.

    Twoje posty sa zwiazane z Tworkami, a nie z prawem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt