  • 11. Data: 2007-09-10 10:38:00
    Temat: Re: Zakaz wprowadzania rowerow.
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Jasko Bartnik <a...@s...nadole> popełnił(a):

    > Witam.
    > Zeby byc
    > uczciwym uzytkownikiem obiektu, swoj pojazd _wnioslem_.

    > I teraz pytanie: kto (i w jaki sposob) moze mnie powstrzymac od
    > dalszej jazdy? Przepisow regulaminu nie zlamalem - rowerem nie
    > wjechalem ani go nie wprowadzilem.

    Mhm... a ja gupi nie wiedziałem, że sprzedając towar to ja go
    wysyłam/wnoszę/podaję/cokolwiek, a nie wprowadzam do obrotu :).
    Chyba, że towarem akurat rower jest :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 12. Data: 2007-09-10 16:41:44
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 10 września 2007 10:24
    (autor [POZ]Teddy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fc2v23$19fv$1@opal.icpnet.pl>):

    > Mieli prawo? Mieli, ale po co to robili pozostanie ich tajemnica.

    Następnie żądasz, o ile masz czas, spisania protokołu na komendzie z całego
    zajścia. Jak niebieski popisze na maszynie to mu się debilizmy znudzą...

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 13. Data: 2007-09-10 20:02:59
    Od: "olleo" <o...@s...pl>

    > Tu - akurat - wszystko jest prawidlowo. Za jazde po pijaku zakaz
    > prowadzenia pojazdow.

    Za prowadzenie roweru idac obok niego!
    --
    Olleo

  • 14. Data: 2007-09-10 20:51:02
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-09-2007 o 22:02:59 olleo <o...@s...pl> napisał(a):

    > Za prowadzenie roweru idac obok niego!

    Skrot myslowy, to mialem na mysli :) Popychanie roweru, czyli pieszy.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.