  • Data: 2013-02-25 15:08:51
    Temat: Re: Zakaz udzielania korepetycji
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 25 February 2013 13:58:19 UTC+1, Jacek wrote:

    > Zrobiła się dyskusja o etyce, a nadal nie mam poglądu, czy taki zakaz
    > dyrektor ma prawo wydać, czy też nie.
    >
    > Jacek

    Może to zastrzec w umowie o pracę, ale tylko nowym pracownikom. Dla starych
    pracowników, jeśli chce to zrobić, to musi dać wypowiedzenie zmieniające warunki
    umowy (aneks), które (jeśli pracownik odmówi podpisania) jest traktowane jako
    rozwiązanie umowy z winy pracodawcy ze wszystkimi tego konsekwencjami (odprawa itp.)

    Oprócz tego może próbować podpinać to pod działanie pracownika na niekorzyść
    pracodawcy, ale to musiałby w sądzie pracy udowodnić, co, moim zdaniem, jest
    wątpliwe.

    AdamK