  • Data: 2013-02-23 09:19:06
    Temat: Re: Zakaz udzielania korepetycji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To fakt, lekarz w szpitalu biorący pieniądze za dokładniejszą operację,
    > uważniejszą opiekę itp. też w końcu działa na korzyść pacjenta, który
    > będzie zdrowszy, zwiększy mu się szansa na przeżycie, lepszą
    > rekonwalescencję, lepszą przyszłość. Dla pacjenta jest to inwestycja.
    > Dla lekarza -- działanie na korzyść pacjenta. I szpitala. Bo czyż
    > szpitalowi nie rośnie prestiż, gdy ma zdrowszych pacjentów?

    ...albo urzędnik za rzetelne przyjrzenie się sprawie petenta i
    wyszukanie możliwości pozytywnego załatwienia... :)

    I znów lekarstwem/rozwiązaniem jest moja sugestia sprzed chwili:
    zlikwidować "państwową" "służbę" "zdrowia".

    Wtedy nikt nie będzie miał potrzeby dawać ani brać "pod stołem".

    Naprawdę tego nie widzicie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.