  • Data: 2013-02-23 09:23:44
    Temat: Re: Zakaz udzielania korepetycji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2013 09:19, Maruda pisze:

    > ...albo urzędnik za rzetelne przyjrzenie się sprawie petenta i
    > wyszukanie możliwości pozytywnego załatwienia... :)
    >
    > I znów lekarstwem/rozwiązaniem jest moja sugestia sprzed chwili:
    > zlikwidować "państwową" "służbę" "zdrowia".
    >
    > Wtedy nikt nie będzie miał potrzeby dawać ani brać "pod stołem".
    >
    > Naprawdę tego nie widzicie?

    A kogo będzie stać na leczenie? Wiesz, ja właśnie wyszedłem ze szpitala.
    Miałem już kilka operacji, czeka mnie kolejna za miesiąc. Jedna nie
    doszła do skutku, bo cewników po 6 tysięcy sztuka nie było. A na mnie
    potrzebne są 3-4 takie cewniki.

    Z rok temu do prywatnej kliniki wiózł mnie taksówkarz i mówił, że się
    zbierali na to, żeby koledze pożyczyć na operację oka, która kosztowała
    12 tysięcy.

    Wizja Korwina, że jak ktoś nie jest piękny, młody i bogaty, to do
    piachu, jakoś mnie nie przekonuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek