    From: "Rusalka" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagubiony dowod osobisty.
    Date: Tue, 30 Apr 2002 12:00:07 +0200

    plonker napisał(a) w wiadomości: ...
    >Czy jesli zgubilem dowod osobisty lub jesli mi go ktos ukradl to
    >czy ktokolwiek moglby sie nim posluzyc w taki sposob bym mogl
    >miec przez to problemy?

    Owszem. Moja kolezanka ma takie problemy. Rok temu zgibila (ukradziono
    jej) dowod osobisty. Zglosila to na Policji (i cale szczescie). Teraz
    dostala wezwanie do zaplaty niesplaconego kredytu samochodowego, za
    samochod, ktory jakoby kupila. Musiala ponownie pojsc na Policje i
    zglosic, ze nie kupila tego samochodu, a ktos posluzyl sie skradzionym
    jej dowodem. Cale szczescie, ze wczesniej miala zgloszenie o kradziezy
    DO.
    --
    Rusalka
    r...@i...pl